با سلام

دختری هستم که به تازگی در مورد رندگی خواهرم ، اتفاقی مشکلات همسرش رو فهمیدم و به این صورت که به یک سایت درد و دل سر زدم که میدانستم خواهرم در آنجا عضو است ، تصادفا چشمم به یکی از پست هایی که زده بود افتاد بعد وقتی خواندم دیدم چه مشکلات زیادی دارد ، همسرش به او و خانواده مان فحاشی میکند ناسزاهایی خیلی زشت و زننده ای به او میگوید و همچنین انحراف جـ... نیز دارد .

با اینکه اصلا به او نمی آید و خواهرم نوشته بود‌ که این ها را به ما نگفته چون نمیخواسته ناراحت شویم مخصوصا پدر و مادرم‌ که خیلی دل نازک هستند ، البته من میدانستم مشکل و جر و بحث دارند ولی نه تا این حد. الان همش به این فکر میکنم که خواهرم در آن زندگی چه زجری میکشد. از وقتی اینها را خواندم حالم خیلی بد شد و بدتر که نمیتوانم برایش کاری کنم حتی نمیتوانم با او در این مورد صحبت کنم و دلداری اش بدهم . همه اش ذهنم مشغول است چه کنم؟


بیشتر بخوانید ...

چطور روابط پدر و خواهر 11 ساله م رو اصلاح کنم ؟

از دست خواهر 16 ساله ام کلافه شدیم ؟

چطور روابطم رو با خواهرم و شوهرش به حالت عادی برگردونم؟

همش تو فکر خواهرم هستیم نکنه شوهرش دوباره بزنتش

خواهرم اومده قهر و خانواده شوهرش اقدامی نکردن



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)