سلام، خسته نباشید

خیلی سخته نوشتنش برام، به خوبی خودتون ببخشید. من با یک دختر خانمی آشنا شدم و  به ایشون علاقه پیدا کردم، علاقه که چه عرض کنم، بطور خلاصه عاشق شدم ، طوری که هر شب قبل خواب،  1 ساعت به ایشون و آینده فکر میکنم ، دست خودم هم نیست.

من آدمی خیلی خیلی غیرتی هستم، طوری که دوستان دبیرستانم که خوب میشناختم شون رو بخاطر اینکه اکانت خواهرم تو اینستاگرام رو نداشته باشن، تایید نمیکنم. این دختر خانم سه تا از ویژگی هایی که همیشه دوست داشتم خانمم داشته باشه رو بطور واضح میگم که نداره ولی واقعا شیفته ش شدم .

تا اینکه امروز به من گفت ما مجالس مختلط داریم و همه مختلط میرقصن با آستین کوتاه. همون لحظه اینقدر داشتم حرص میخوردم که حالم گرفته شد و بهش گفتم هر وقت ازدواج کردیم، دستت رو میگیرم از این مهمونی ها میبرمت بیرون و با کمال تعجب گفت ( البته با لحن شوخی که فکر نمیکنم شوخی بوده باشه) : اگه نمیخوای، نیا خواستگاریم !!!

منی که تا وقتی با ایشون آشنا شده بودم با هیچ دختر دیگه ای ( نامحرم ) اینقدر صحبت و ارتباط نداشتم. نه اونقدر خشک مذهبم نه خیلی بیخیالم. هیچ وقت حرمت الهی رو تا جایی که یادمه نشکستم. الان فکر میکنم انتخاب من باید بین خدا باشه و این دختر خانم !!! من از چیزی که بدم میاد همین روابط افراد نامحرمه. منظورم صحبت و شوخی شون نیست، منظورم لمس و ... هست.

ممنون میشم راهنماییم کنین چیکار کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)