سلام

لطفا پسران بگن کدوم مسیر رو انتخاب میکنن ؟ دخترا بگن که کدوم پسر رو انتخاب میکنن ؟

1. پسری 27 ساله ، پرتلاش و ریسک پذیر ، کارآفرین و موسس یه شرکت کوچیک ( در حد 10 تا 30 کارمند ) ، پر ریسک ولی درامد بالای 15 میلیون ، زندگی پر فراز و نشیب و چالشی و همراه با شکست های و پیروزی های متععد 

2. پسری 27 ساله ، ریسک ناپذیر و محتاط ، کارمند ساده دولت با امنیت شغلی کامل ولی درامد 2 میلیون ، زندگی یکنواخت و بدون چالش

من توی مسیر دو هستم ( کمی متفاوت با چیزهایی که گفتم البته ) ولی با تجربه و پتانسیلی که در خودم میبینم و فکر هایی که یه ساله توی ذهنم دارم میخوام وارد مسیر یک بشم ولی به هر حال یه ترسی ته ذهنم هست به نظرتون دختری پیدا میشه که توی مسیر یک همه جوره پای آدم وایسه ؟ یا ممکنه توی سختی ها آدم رو ول کنه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)