سلام

برای پدرم همیشه در اولویت دوم بودیم چون او خواهرانش را از ما بیشتر دوست میداشت ، فکر کردم همه مردها اینگونه اند که خانواده اول شان را بیشتر دوست دارند ، ولی وقتی برادرم ازدواج کرد دوباره نفر دوم بودیم چون او زنش را بیشتر دوست میداشت ، امیدم به ازدواج خودم بود که یک بار اولویت اول زندگی شوم .

ولی وقتی ازدواج کردم دوباره نفر دوم بودم، همسرم خانواده اش را بیشتر دوست میداشت ، و در آخر من ماندم و یک قلب مچاله شده نیازمند محبت و توجه که هیچ کس و هیچ جا لبریزش نکرد . براستی چرا همیشه نفر دوم بودم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)