با سلام خدمت دوستان عزیز

من پسری هستم که چند ماهی هست در دانشگاه به دختری علاقه مند شدم. ایشون دختر با حجب حیایی هستن با توجه به رفتار و ظاهر ایشون که دیدم .  اما یه چیزی فکرم رو خیلی مشغول و درگیر کرده .

نمیدونم شاید مشکل از خود بنده و طرز تفکرم باشه . چون من در محیطی بزرگ شدم که دختر و پسر با هم هیچ ارتباطی نداشته و به اصطلاح محیطی بسته بود. اون هم به خاطر فرهنگ و شهر کوچیکی که داشتیم. مثلا پسری آدرس بپرسه از دختری داخل خیابان برچسب منفی بهش میزنن .یا پسری پشت سر چند تا دختر راه بره داخل خیابان همه فکر میکنن که پسره منظوری داره .

واقعیتش چیزی که فکرم رو مشغول کرده اینه :

مثلا ایشون رو وقتی با پسر همکلاسی شون حرف میزنه دیدم که مثلا حد فاصلش رو رعایت میکنه و یه رفتار معمولی داره و شاید بعضی اوقات لبخند میزنن که توی بقیه دختر ها هم دیدم . اما نمیدونم من خیلی حساس میشم و فکر میکنم این رفتار عیب هستش و دختر نباید با پسری بخنده یا حرف بزنه ...

سوال اولم از دوستان اینکه :

حد رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری چقدر هستش ؟ مثلا اگر بدون منظور خاصی لبخند یا بخندد آیا این کار اشتباهی هستش ؟

سوال دوم : دلیل حساس شدن من و قضاوت های بدی که توی ذهنم برای اون دختر میکنم آیا اشتباه هستش ؟ و آیا من طرز تفکر اشتباهی نسبت به این مسائل دارم و بی خودی حساس میشم ؟ 

در ضمن من و ایشون با هم در ارتباط هستیم و ایشون هم از من خوششون میاد. ما موقعی که با هم حرف میزنیم خیلی با هم راحت هستیم. اما دیدم موقعی که با همکلاسی و یا دیگر افراد در دانشگاه حرف میزنه ( که فقط سه چهار بار دیدم )  حد فاصلش رو با طرف رعایت میکنه اما نمیدونم من خیلی حساس میشم و قضاوت زیاد میکنم .


مرتبط با نوع رفتار دختران در دانشگاه:

قبل از اینکه برم دانشگاه یه دختر خیلی سر به زیر و معتقدی بودم

لازمه یه کم راحت تر با پسران همکلاسیم برخورد کنم ؟

چگونه در حین سنگین بودن در دانشگاه زیبا باشیم؟

والدینم تا قبل از دانشگاه اجازه ندادند به هیچ اجتماعی وارد بشم

چرا دختران/پسران بعد از دانشگاه رفتن این همه فرق میکنن؟

در دانشگاه همیشه در برابر پسران خیلی مغرورم

وارد دانشگاه که شدم چیزهای عجیبی دیدم

مثل بقیه دختران کلاس مون با پسرا راحت باشم؟

در کلاس های مختلط احساس امل بودن بهم دست میده

از جو محیط دانشگاه می ترسم

تصور من از محیط دانشگاه اون چیزی بود که در فیلم های خارجی دیده بودم

می خوام با همکلاسی های پسر ، رفتاری محترمانه داشته باشم

چطور پسر همکلاسیم رو نادیده بگیرم و به درسم برسم ؟

اعتماد بنفسم رو از وقتی وارد دانشگاه شدم پاک از دست دادم

من دختریم که چشم چرونم ؟

محدوده دوستی و آشنایی برای یه دختر دانشجو

در دانشگاه چه طوری باید با پسران رفتار کرد ؟

دوستی با پسرهای هم کلاسی افتخاره ؟

جلوگیری از ایجاد صمیمیت با نامحرم ها در دانشگاه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)