سلام

دوستان لطفا بر اساس شرایطی که مطرح میکنم راهنماییم کنید .

۲۴سالمه ، تصمیم گرفتم کنکور ۹۸ شرکت کنم ولی همزمان مجبورم برم سرکار، نمیدونم چه کاری برای یه پشت کنکوری خوبه چون حداقل هشت ساعت باید درس خوند و حتی بیشتر، باید دور از خانواده باشم و جای خواب داشته باشم، حقوقشم زیاد نباشه مهم نیست فقط بشه نیازهای یه نفر رو باهاش تامین کرد.

بعضی از دوستانم شغل نگهبانی کارخانه ، مجتمع مسکونی و مجتمع تجاری ، سرایداری باغ ، ویلا ، آبدارچی شرکت و یا فروشندگی و رستوران رو معرفی کردن . راستش من هیچ کدوم از این کار ها رو تجربه نکردم.

یه مدت تو قهوه خونه سنتی کار کردم و چند سالی کار کابینت و ... الان میتونم برم کارگاه کابینت سازی ولی علاقه بهش ندارم، از طرفی ساعت کاری و خستگیش خیلی بالاست اصلا وقت اضافه برای خوندن برام نمیمونه، لطفا شما اگه تجربه ای دارید بهم بگید که دنبال چه کاری برم و لطفا اگه کاری رو پیشنهاد میدی وظیفشم بگید .

مثلا نگهبان مجتمع مسکونی سی واحدی چه وظایفی داره ؟ چقدر وقت خالی برای خوندن برام میمونه؟ یا سرایداری و هر شغلی که به نظرتون الان میتونه کاربرد داشته باشه برای من .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) اشتغال دانشجویی (۴۵ مطلب مشابه)