با سلام

من دو تا دندون عقل کشیدم هر کدوم 120 هزار تومان، بعد دکتر سری بعد گفت جراحی سخته میشه 270 هزار تومن . این سری رفتم میگه شده 490 هزار تومان. میخوای بخواه نمیخوای هم من نمیکشم.

رفتم جای دیگه دکتر میگه من نمیکشم برو پیش فلان جراح که هزینش میشه 800 هزار تومانه . رفتم جای دیگه میگن ما نمیکشیم برو پیش فلان دکتر بگو از طرف من اومدی 400 ازت میگیره. همون دقیقه هم تو کاغذ برام نوشت گفت فلان روز و ساعت پیش فلان دکتر، انگار منشی طرف بود یا بازاریاب !
آخه کشیدن یه دندون عقل باید بین 500 تا حدود 1 میلیون تومان بشه؟ چرا کسی رسیدگی نمیکنه ؟

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)