با سلام و تشکر بابت سایت خوبتون 

من دخترم و بینیم رو دو ساله که عمل کردم، از وقتی که این عمل رو انجام دادم نمی تونم به خوبی با بینی نفس بکشم و بیشتر با دهانم نفس میکشم. 
به خاطر همین صدای من از پشت تلفن مثل این میمونه که دارم نفس نفس میزنم . شاید به نظرتون ساده بیاد ولی همین مساله خیلی برام دردسر ساز شده هر کس تلفن میزنه میگه مگه داشتی چیکار میکردی که نفس نفس میزنی ؟
مثلا یکی از آشناهامون میگقت هر دفعه تلفن میزنم خونتون فکر میکنم داشتی ورزش میکردی چون من خودم عادت ندارم شمرده شمرده صحبت کنم و بعضی مواقع نفس کم میارم مخصوصا وقتی طرف مقابل خیلی داره تعارف و احوال پرسی میکنه و من مجبورم تند تند جواب احوال پرسی اونو بدم .
نامزدم میگه که صدات از پشت تلفن منو تـ... میکنه و مخصوصا هم به همین نفس نفس زدن من ربطش میده که باعث یه سری تصورات دیگه که خودتون میدونید تو ذهنش میشه .
چون اصلا قصد من این نیست و تازه اول نامزدی هستیم و همین موضوع باعث شده از تلفنی صحبت کردن با آقایون فامیل یا مردایی که خونمون شاید زنگ بزنن هراس پیدا کنم و اینکه مبادا شخص دیگه ای هم از صدای من پشت تلفن تـ... بشه و عذاب وجدان پیدا کردم . لطفا راهنماییم کنید .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)