سلام دوستان

من یه خانوم با سن تقریبی ۲۴ سال هستم ، ۳ ساله به شکل سنتی ازدواج کردم ، نه من نه شوهرم قبل از ازدواج ارتباطی با جنس مخالف نداشتیم ، هم خودم هم شوهرم دانشجو هستیم ( مقطع دکتری ) ، راستش ما خونه داریم که ارثیه ی شوهرمه ، ماشین خوب داریم ، یه درآمد ماهانه معمولی هم داریم ، شوهرم خوبه دوسش دارم ، دو تامون مذهبی هستیم و با معیار های رایج افراد مذهبی همدیگه رو انتخاب کردیم ، شوهرم اهل چیزی نیست یه بچه درسخونه مؤدب و مهربونه اما ...

مشکلی که هست اینه:

ما از دو‌ فرهنگ مختلف و با دو نوع تربیت مختلفیم ( البته اشتراکات مون کم نیست، اما سبک زندگی خانواده های ما متفاوته ) ، ایشون نسبتا درونگرا هستن و من برون گرا ، نوع نگاه مون به زندگی با هم فرق داره ... ، خیلی جاها ایشون منو درک نمیکنن و متاسفانه چند تا مسئله ی رفتاری دیگه هم دارن که بهتره بیان نکنم.

در واقع حس میکنیم ما اشتباه انتخاب کردیم! به نظرتون جدا شدن ما خیلی غیر منطقیه ؟ فکر میکنید یه خانمی که مذهبی باشه پزشک باشه و از زیبایی لازم برخوردار باشه بعد از طلاق ، شانسی برای ازدواج مجدد موفق داره ؟

من اگر حس کنم در انتخابم اشتباه کردم ( علی رغم علاقه ای که به شوهرم دارم ) طلاق میتونه جبران انتخاب اشتباهم باشه؟

(ضمنا به مشاور هم مراجعه کردیم و مشاور مشکلمون رو حاد نمیدونه و میگه درست میشه )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه) زندگی بعد از جدایی (۱۵ مطلب مشابه)