سلام

بعد از حدود 21 روز ، بالاخره خانواده برتر رفع فیلتر شد . خوشبختانه این فیلتر به صورت کامل نبود و عده ای از کاربران جسته و گریخته به وبلاگ دسترسی داشتند .

دلیل فیلتر شدن هم این بود که مطالب آموزش مسائل زناشویی از نظر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه بر خلاف عفت عمومی تشخیص داده شده بود . برای رفع فیلتر نزدیک به 1000 مطلب غیر فعال شده !

قرار بر این شد که در مورد مسائل زناشویی یه تجدید نظر اساسی بکنم ، معلوم نیست از این حدود 1000 مطلب چند تا رو بتونم با ویرایش کردن دوباره فعال کنم . ولی از این به بعد سوالات زناشویی جنسی ارسال نخواهند شد . البته می تونید پیشنهاد بدید که در مورد مثلا فلان موضوع مطلب ارسال بشه ، بنده بررسی می کنم که اساسا و با توجه به قانون جرائم رایانه ای میشه اون موضوع رو در قالب یک پست مطرح کرد یا نه .

در هر حال الان حس می کنم که یک بار مسئولیت از روی دوش بنده برداشته شده ، سعی می کنم با معرفی مراکز مشاوره آنلاین و رایگان، راه رسیدن به جواب سوالات شما در زمینه مسائل زناشویی رو فراهم کنم .

همون طور که قبلا عرض کردم با محدود شدن موضوع زناشویی ، نگرانی بنده بابت درگیر شدن ذهن کسانی که با جستجوی مسائلی غیر از مطالب زناشویی وارد وبلاگ میشن ، بر طرف شده و با ورود به مسائلی جدید ، ان شاء الله وبلاگ روال تقریبا جدیدی در پیش خواهد گرفت .

از همراهی همگی شما ممنونم .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)