سلام

مدت زیادی هست که مطالب خانواده برتر رو دنبال میکنم. یه سوال خیلی مهم دارم. خواهش میکنم کسانی که اطلاعات معتبر دارند جواب بدهند.

متاسفانه به دلیل مشکلات رفتاری همسرم ( تهدید خودسوزی با بنزین و چاقو  ... ) تصمیم به جدایی دارم. البته بگم که فقط چند ماهه عقد کردیم و خوشبختانه رابطه کامل نداشتیم. من در یکی از رشته های علوم پزشکی تحصیل میکنم.

میخواستم بدونم جدایی در استخدام من در آینده تاثیر میگذاره؟ حتی اگه اسم همسرم از شناسنامه حذف بشه و شناسنامه سفید بگیرم؟ واقعا بین دو راهی موندم و خیلی برام مهمه که در آینده بتونم در آزمون استخدامی و مصاحبه قبول بشم و این ازدواج هم قسمت و سرنوشت من بوده و در تحقیقات متوجه نشدیم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) طلاق در دوران عقد (۳۵ مطلب مشابه)