سلام

سوال من اینه که برای سرگرمی و هم برای کنجکاوی برام جالبه  !

دختران با کدوم مرد بیشتر می خوان ازدواج کنند ؟

1- پزشکی عمومی جوان

2- منهدس شرکت نفت شغل عملیاتی

3 - خلبان مسافربری

4 - خلبان جنگنده

5- مدیر یه سرمایه گذاری مالی

6 - یه کار افرین که تولیدی کوچیکی داره

7- یه خبر نگار

8 - یه کماندوی نیروی دریایی ارتش

9 - یه طلا فروش

10 - یه مدیر جوان تو اداره دولتی سیاسی

همه اینا زیر 30 هستن و فقط ملاک شغلی مد نظر هست تو بقیه مسائل هم سان هستن دختران دوست دارن تحصیلات و سن و شغل خودشون رو بگن و اگه چند تا مورد میگن به ترتیب بگن ممنون میشم .


مرتبط با شغل خواستگار :

با شغل ویزیتوری میشه یه زندگی رو چرخوند؟

خواستگارم همونی هست که می خواستم اما با شغلش مشکل دارم

وضعیت شغلی خواستگارم نگرانم کرده

دختران چقدر روی پرستیژ شغلی خواستگاراشون فکر میکنن؟

خواستگار 30 ساله م استقلال شغلی نداره

یه خواستگار عالی دارم ولی شغل ثابتی نداره

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

خواستگار خوبی دارم که شغل آزاد داره

پدرم به دلیل دوری راه و شغل با خواستگارم مخالفت کرد

ازدواج با پسری که خارج از استان شاغل هست

ممکنه در آینده به خاطر شغل شوهرم مسخره بشم ؟

میخوام شوهرم رو متقاعد کنم که شغلش عوض کنه

با شغل شوهرم مشکل دارم

خانوم های معلم براشون مهمه شغل همسرشون چی باشه؟

خانوما دوست دارن شوهرشون چه شغلی داشته باشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) سرگرمی حلال (۹۸ مطلب مشابه)