سلام

من ۱۹ سالمه و امسال واسه بار دوم کنکور باید بدم. با این که خودم خواستم یک سال پشت کنکور بمونم ولی تمام این مدت یعنی از کنکور ۹۶ تا الآن تقریبا هیچی نخوندم. بدون اغراق میگم. فقط چون کلاس زیست می رفتم، در حد همون حضور در کلاس زیست رو مرور کردم. با وجود این درس نخواندن ها، وقتی توی آزمون ها شرکت می کردم همون درصد های کنکور ۹۶ رو میاوردم. یعنی خوشبختانه اطلاعات قبلیم تا حدودی باقی مونده ( من واسه کنکور قبلی خوب درس خونده بودم تا حدودی ) .

الآن می خوام از این چند روز باقی مونده خوب استفاده کنم. ولی مشکل اینجاست که به این روند بیهوده عادت کردم. یعنی بدون این که بدونم نیاز داشته باشه می خوابم .خیلی زیاد. شروع کردن درس واسم سخته.

به طور کلی نمی تونم مثل قبل خودم رو وادار به درس خوندن کنم. واسه کنکور قبل تا ۱۱ ساعت هم می خوندم ولی الآن دریغ از ۱ ساعت. واقعا کنکور قبلی داغونم کرد. این جوری نیست که الآن زمانم سر تفریح و بیرون رفتن و اینترنت و غیره هدر بره. الآن نه تفریح دارم و نه درس می خونم. فقط عذاب وجدان.

ازتون می خوام که کمکم کنید به زندگیم نظم بدم و روی روال درستی بیفتم. الآن هیچی سر جاش نیست. این احساس بیهودگی داره دیوونم می کنه.


بیشتر بخوانید ...

چطور به دوستم انگیزه درس خوندن بدم ؟

میخوام درس بخونم ولی نمیتونم

نمی دونم چرا درس نمی خونم

چرا مثل سابق انگیزه درس خوندن ندارم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)