سلام

وقتتون بخیر

نماز و روزه هاتون قبول و عیدتون پیشاپیش مبارک.

مشکلی که من امروز ازش صحبت میکنم، یه مشکل جدیه.

من و یک خانم یه مدتی در ارتباط بودیم نه کاملا شبیه دوستی بیشتر شبیه آشنایی بود. حدود یک سال و بعد تصمیم به ازدواج گرفتیم ایشون متاسفانه رد کردن و یهویی تصمیم به جدایی گرفتن . هر چی ازشون دلیلش رو پرسیدیم جوابی ندادن و همش تو کش مکش بودیم. ایشونم علاقه قلبی به من داره برای همین من سماجت کردم تا بالاخره بعد سه ماه دیروز به حرف اومدن و علت مخالفت و جدایی رو گفتن.

ایشون متاسفانه به گفته خودش با ازدواج مشکل نداره با ر ج مشکل داره و به شدت از این موضوع ترس داره. جوری که حتی قید ازدواج رو زده. علت ترس یا دلزدگی رو کامل نتونستم بفهمم ولی یه اشاراتی داشت که این ترس از زمان بچگی و نوجوونی به سراغشون اومده. من به ایشون گفتم این مسئله حل میشه و اطمینان دادم بهشون.

حالا اومدم تو خانواده قدیمی خودم خانواده برتر تا از شما راهنمایی بخوام که چیکار کنیم و به چه متخصصی و افرادی مراجعه کنیم که این مسئله به طور کامل حل بشه . چون ازدواج و ادامه اون مشروط به حل این موضوعه‌ .

مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل جنسی در خواستگاری (۴۵ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)