سوال

سلام

دوستان عزیز متاسفانه این ترم دانشگاه ما خیلی بد گذشت همش هم به خاطر اساتید. دانشگاه ما غیرانتفاعی هستش و فقط پسر هستیم. ما یه درس خوندنی رو برداشته بودیم به اسم اخلاق حرفه ای که تخصصی بودش نه عمومی که استادشم عوض شد و استاد جدید هم باز خانم بود.

این استاد سر کلاس اصلا درس نمیداند و کلا از خاطرات بچه کوچیکش میگفت که امروز رفته سینما و فلان و ... تا آخر ترم هم صد بار حرف زد. یک بار میگفت ارائه واسم مهمه یک بار گفت میان ترم که 8 نمره میان ترم سوال داده بود. آخرشم تو ترم 20 نمره داد. و حالا که جواب امتحان اومده همه بچه های ورودی ما رو انداخته و جالبه به یکی از بچه ها نمره 1 داده. از سایر ورودی ها هم اکثرا همه رو انداخته.

دلیل این کار به نظرتون چیه؟

این خانم اولین باری بود که تو دانشگاه ما تدریس میکرد. مثلا موقع امتحان میان ترم ذوق زده شده بود و زنگ زده بود به همسرش میگفت دارم از اینا امتحان میگیرم و هی دارن بحث میکنن که امتحان نگیر و کاملا معلوم بود حسابی ذوق کرده.

حالا شما بگید چرا اکثرا رو انداخته ؟ به خصوص ورودی های ما رو که کلا 7 نفریم. خود این استاد از دانشگاه دولتی فارغ التحصیل شده بود و برای دکتری داشت شرکت میکرد و بعد به ما میگفت تا لیسانس بسه بقیه ش الکی درس خوندن هست.

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)