سلام
من ۲۱ سالمه و مجردم. مشکلم رفتار پدرمه. پدرم ۵۰ سالشه و آدم مذهبی اهل نماز روزه و ... .خیلی هم خوشنامه و همه روش حساب میکنن. هیچ وقت با مادرم مشکلی نداشتن و همه چیز آروم بوده توی خونه ما. خیلی هم همدیگه رو دوست دارن. اما مشکل اینجاست که پدرم به محض ورود به فضای مجازی میشه یه آدم دیگه. از لایک کردن فیلم ها و عکس های ناجور توی اینستا تا چت کردن و دایرکت رفتن و ... .

الانم توی تلگرام با یه خانمی چت میکنه. یه شب بدون اینکه مادرم اینا بفهمن با گریه و ناراحتی و زبون خوش تو همون تلگرام بهش پیام دادم و باهاش صحبت کردم که این کارها در شانش نیست و درست نیست و ...

در ظاهر حرفم رو قبول کرد و گفت فضای مجازی همه چیزش مسخره بازی و سرکاریه اما باشه. اصلا اینستا رو حذف میکنم.

چند روز بعد هم با هم تنها شدیم گفت اون خانمی که گفتی دیدی باهاش چت کردم دختر فلانیه که همسایه قدیمی و دیوار به دیوارمون بودن و همبازی بچگیمه. مثل خواهرم میمونه و ...

اما هنوزم که هنوزه هم اینستاش رو داره هم همواره با اون خانم چت میکنه‌. چت هاش رو پاک میکنه اما چند سری دیدم درباره مسائل روزمره حرف میزدن.

الان من فکر اینکه این خانم تو زندگی ما چه غلطی میکنه مثه خوره تو ذهنمه. ایشون مجرد هم هست و شاید هفت هشت سالی کوچکتر از پدرم. میترسم از اینکه کار به جاهای باریک بکشه. تو رو خدا بگین چیکار کنم. خیلی مستاصل شدم.

به مادرم بگم ؟

دوباره با پدرم صحبت کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)