با عرض سلام وخسته نباشید خدمت  کاربران محترم خانواده ی برتر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

راستش دختری هستم دانشجو حدود بیست سال ، دوستان چند ماه پیش یه کمی استرس داشتم و واکنشم به افراد شاید کمی تند بود که باعث اذیت شدن خودم هم خیلی میشد.

توی نت سرچ کردم خیلی ها از اینکه کور و کر و لال باشن به اصطلاح نتیجه گرفته بودن منم تصمیم گرفتم این کار رو کنم . یکی دو هفته بعدش رفتم باشگاه همه چیز خوب بود . اما دو نفر با لبخند بهم نگاه کردن و تو گوش هم پچ پچ کردن بعد اون تو جلسات بعد هم همین رو دیدم اما فقط نگاه و لبخند در حالی که من هیچ چیم ایراد نداره .

لباسم اندامم اوکی بود و به نظر خودم و گفته ی بعضی دوستان و همکلاسی و فامیل خوشگلم  که البته هر کسی یه نظری داره من کاری نکردم در برابر نگاه شون ...

اما با اینکه چند ماه گذشته و این ماجرا مال قبل از زمستان بوده ، اما فکرم درگیره و همش تو ذهنم با این دو نفر درگیرم همش میگم کاش میرفتم جلو و میگفتم من مشکلی دارم؟ یا شما دو نفر با من مشکلی دارین؟ حتی اگه به دعوا هم ختم میشد راحت بودم. همش تو ذهنم باهاشون درگیرم و به سرم زده برم باشگاه و ان شاء الله دوباره ببینم شون و اگه این کار دوباره تکرار شد برم جلو نه برای دعوا ولی خب ... .

گاهی میترسم خودشون رو بزنن به اون راه من ضایع شم و اینکه اون دو نفر از قدیمی های باشگاه هستن و میترسم این جوری همه تو باشگاه باهام بد بشن . چیکار کنم ؟ نمیتونم ازشون بگذرم میخوام این دغدغه ی ذهنی رو تموم کنم . خوش حال میشم بهم کمک کنین واقعا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)