سلام

خواهش میکنم آقایون بالای ۳۰ سال یا کسانی که یه همچین تجربه ای رو کسب کردن جواب بدن. دو تا سوال داشتم ؛

۱ .  آقایونی که تمایل به ازدواج ندارن  ( تو سن ۳۵ به بالا ) و در نهایت به اصرار خانواده تن به ازدواج میدن سرد مزاج هستن یا نه میشه گرم مزاج بود و خودشون رو کنترل میکنن ؟

۲ . یا اگه مردی قبل ازدواج سرد مزاج باشه ممکنه بعد ازدواج طبع شون گرم بشه ؟ کسی تجربه ش رو داره ؟

آخه خواستگاری دارم که از هر لحاظ ایده آل هست . ۳۸ سالشونه خودمم ۳۲ سالمه . چون از اقوام هستن میدونم که تمایلی به ازدواج ندارن و به اصرار اطرافیان هست که دارن ازدواج میکنن مخصوصا مادرشون .

من خودم گرم مزاج هستم می ترسم ایشون سرد مزاج باشن . پسر خیلی محجوبی هستن . تو سه جلسه صحبت اصلا حرفی در رابطه با مزاج نزدن خودمم خجالت میکشم بپرسم . از هر لحاظ به نتیجه رسیدیم که خودشون میگن نیازی نیست بریم مشاوره . موندم چه جوری متوجه بشم ؟


مرتبط با عدم تمایل به ازدواج در پسران:

چرا بعضی از پسرانی که شرایط خوبی دارند ازدواج نمی کنند؟

آیا واقعا با بالا رفتن سن حس نیاز به ازدواج مردان کم میشود؟

سوال از مجرد هایی که قصد ازدواج ندارند

چرا بعضی از پسران ازدواج نمی کنند؟

پسرهایی میشناسم که همه چی دارن ولی میلی به ازدواج ندارن

چرا یه پسر 28 ساله با وجود داشتن شرایط ، ازدواج نمی کنه ؟

چرا یک پسر باید ازدواج کند؟

دلایل عدم ازدواج علی رغم داشتن شرایط

چرا اقدام برای ازدواج ، این روزها کم رنگ شده؟

دلیلی نمی بینم که بخوام زن بگیرم

برای چی باید ازدواج کنم؟

رسیدن به مرحله بی تفاوفتی نسبت به ازدواج

حالا که تا حدودی شرایطم جور شده از ازدواج زده شدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل جنسی در خواستگاری (۴۵ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)