سلام

من یه زندگی معمولی دارم در حد رفع نیاز ، چیزی که برام آزار دهنده ست اینه که جدیدا وقتی از همسرم پول میخوام هی باید تکرار کنم و در نهایت میگه تو فقط پول میخوای ، پولکی ... . حتی وقتی پول یارانه رو ازش میخوام ، مثلا الان میخوام برا بچه لباس بخرم نهایتا برگشته میگه تو فقط پول میخوای از من ؟

آزارم می بینم وقتی خانواده ش یا برادرش زنگ بزنن ، هر جور شده پول میده بهشون ، حس میکنم خانوادش سایه زندگی من هستند ، اونا اولویت اولش هستند . چیزی که بیشتر رو مخمه حتی  یه بار پست گذاشتم براش ، اینه که من تو دوران بارداریم به خاطر ** گشنگی ** و بی پولیش مجبور شدم برم چند ماه آخر رو بمونم خونه مادر شوهرم و کلی حرف از مادر شوهرم بشنوم .

وقتی بچه م به دینا می اومد پول نداشت منم پولی که مادرم بهم داده بود بهش قرض دادم که هیچ وقتم پس نداده . دوران زایمانم شانس آوردم مامانم برام خوراکی مقوی آورده بود این آقا حتی پول نداشت چیزی بخره ، مجبور شدم بمونم خونه مادر شوهرم .

من با بی پولیش ساختم ولی به گمونم بد عادت شد و پر رو ، بعدش برا بچه لباساش کهنه میشد جایی رفتنی لباس نداشت همه اینا رو ساختم که یه روزی وضعش بهتر شه جبران کنه . الان ولی پر رو شده

ازش پول که میخوام میگه تو فقط پول بخواه ، از این میسوزم که حتی نیازهای اولیه ما رو هم نمیتونه تامین کنه من به روش نمیارم ولی میگه هی میگی پول ، خوبه منم گرو کشی کنم هر وقت خواست نزدیگ شه بگم تو منو به خاطر **** میخوای ؟ ۹ ماهه بچه م به دنیا اومده هی میگم ببریمش دکتر هنوز جور نشده ، الان دکتر میگه رشدش مشکل داره ، انگار کرور کرور تراول ریخته زیر پام که این جور میگه .

راست میگن زنی که خرج نداره ارج نداره ، مهمون که بیاد باید استرس بگیرم هیچ ظرف و ظروف ندارم اینو میگم که بدونید من حتی یه زندگی معمولی هم ندارم بعد ۵ سال ... حس میکنم مشکل از من بوده که تو این ۵ سال ازش پول نخواستم .


بیشتر بخوانید :

در دوران عقد چطور از شوهرم بخوام بهم خرجی بده؟

عقد کردم، شوهرم تا زمانی که براش هزینه ای نداشته باشم دوستم داره

بهترین روش گرفتن پول از شوهر چیه ؟

اوایل عقد زن چطوری باید از شوهرش پول بگیره؟

از این که از شوهرم پول بخوام حس خوبی ندارم

در دوران نامزدی و بعد از ازدواج از لحاظ مالی، چطوری باید با خانوم رفتار کرد؟

در دوران عقدم ، روم نمیشه نیازهام رو به شوهرم بگم

توی عقد خرج خانم باید چطور باشه؟

هر چی میگم در مسائل مالی من و تو نداریم قبول نمیکنه

با یه شوهر پول پرست چه برخوردی میشه کرد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)