سلام

من نزدیک یک ساله نامزد کردم و عقد کردیم. قبل از عقد من همسرم رو امتحان کردم و با گوشی یه شخص دیگه بهش پیام میدادم و خودم رو یه دختر معرفی میکردم بعد متوجه شدم همسرم قصد دوستی داره و وقتی بهش گفتم که من بودم و داشتم امتحانت میکردم کلی عذرخواهی و اینا کرد و گفت دیگه تکرار نمیشه.

حالا که دوباره عقد کردیم و چند ماهی میگذره ولی زیر یه سقف هنوز نرفتیم بازم امتحانش کردم و دیدم بله داره باز هم با یه نفر دیگه دوست میشه و چند نفر دیگه هم از فامیل بهش پیام دادن که چرا به خانم من زنگ میزنی و اینا که اونم گفته یه نفر واسه من شماره فرستاد و من زنگ زدم نمیدونستم خانم شماست.

حالا به نظرتون من چیکار کنم؟ طلاق بگیرم یا نگیرم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)