سلام ...

دختریم ۱۸ ساله، یه نفر از فامیل نزدیک مادرم خواستگارم هستند که البته رسمی بیان نکردن تا من کنکور بدم و دانشگاه برم و پسرشونم خونه و کار و درامدش رو رو به راه کنه، خانواده ی پولداری هستن که پسر نمایشگاه ماشین داره، مشکلی که مطرحه اینه که ایشون مدرک شون از دانشگاه پولیِ خود من و خونوادم راجع به خودم انتظار بهترین دانشگاه (تهران) رو داریم و شدنیم هست .

حالا به نظرتون این اختلاف فاحش بین سطح علمی دو طرف مشکل ایجاد میکنه و باید کنار بذارم و توی دانشگاه دنبال یکی مثل خودم باشم ؟ گفتنیه که آقا پسر ۲۴ سالشونه و خانواده ی من از لحاظ مالی معمولیم!

خواهش میکنم تو تصمیم گیری کمکم کنین!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تفاوت تحصیلی در ازدواج (۳۵ مطلب مشابه)