سلام دوستان عزیز
من متاهلم و از متاهل بودنم بسیار راضی ام رابطه مون با هم خیلی خوبه و البته این خوب بودن حاصل قولی هست که به هم دادیم . قول دادیم قبل از زن و شوهر بودن دو تا دوست باشیم . روز های تلخ و شیرین سرد و گرم کنار هم بودیم و هستیم . راز خوشبختی مون از نظر من اینا هست :
هیچ وقت خواسته ای که بدونم؛
۱ - نمیشه و در توانش نیست رو سمج نمیشم
۲ - همیشه با روی باز به استقبالش میرم
۳ - تو هر کاری پشتش هستم و تشویقش میکنم
۴ - بابت کوچکترین کاری که انجام میده حتی گذاشتن کیسه زباله جلوی در ازش تشکر میکنم
۵ - گیر الکی به خانوادش نمیدم جلوی خودشم از خانوادش بد نمیگم و رفتارهای خانوادشم عالیه اما گاهی پیش میاد که کدورتی باشه اما خیلی راحت میگذرم .
تو خونه همه جوره به خودم میرسم ، محیط خونه رو براش به محل آرامش تبدیل کردم در یک کلام ، هیچ وقت تو این سال ها که متاهلیم نشده سرش غر بزنم ،اگه باهام درد و دلی کرده از خانوادش چیزی گفته یا کار اشتباهی کرده بر علیه خودش استفاده نکردم یا غر نزدم .
معتقدم دو روز دنیا آدم باید درست زندگی کنه مگه چقدر وقت داریم چقدر بیرون از منزلمون همه چی خوب هست که تازه بخوایم تو خونه هم جنگ اعصاب درست کنیم برای هم .
جالبیش نکته ای هست که اطرافیانم میگفتن همه شون میگفتن فلانی انقدر محبت نکن از کنار حرفای خانوادش و اشتباهاتش نگذر خیلی رو نده همیشه براش خوب نباش پرو میشه سرت سوار میشه . اما خدا شاهده من الان از همشون زندگیم ۱۰۰ پله بهتره.
یک تجربه هم خودم به دست آوردم تو این چند سال که دوست دارم در اختیار بقیه کاربرا هم بذارم ( خانم و آقا هم فرق نداره ) با محبت میشه کوه رو جا به جا کرد . با محبت میتونین کارتون رو پیش ببرید ، یک زن وقتی به شوهرش محبت میکنه در اصل داره به خودش محبت میکنه .
چون وقتی محبت میکنی هم انرژی محبتی که تو بهش کردی رو بهت برمیگردونه هم خودش بهت محبت میکنه در نتیجه سودش بیشتر برای خودتونه
دو روز دنیا فقط بهم عشق بورزید ، اونی هم که گفت به مرد رو ندین پرو میشه آدم ابلهی بوده از نظر من .
در مورد مخارج هم قید چیز هایی که ضروری نبود رو زدیم ، امیدوارم شما هم همیشه خوشبخت باشید و شاد 
ببخشید طولانی شد
" بانوی خوشبخت "

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) تجربیات زوج های موفق (۳۲ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)