سلام

دختری ٢٣ ساله هستم. به طور کلی توی همه زمینه های مالی و فرهنگی و چهره و خانواده و... کلا در همه موارد از متوسط چند درجه بالاترم ولی نه عالی .

مشکل من وسواس در مورد خواستگار هستش . من از اوایل ١٨ سالگی تا الان حدود ٢٥ مورد به بالا کیس هایی برام پیش اومده . شاید نزدیک ١٥-١٦نفرشون کاملا رسمی و حضوری بوده ولی به بالاتر از سه جلسه نکشیدن ( اینا رو میگم که بفهمین اوضاعم خیلی وخیمه نه به یه منظور دیگه ) .

همه به هم خوردن ، انگار قفل کرده و قرار نیست ازدواج کنم شاید دو یا سه تا منو نپسندیدن بقیه ی رو خودم و خانوادم رد کردن و خانوادم گفتن صبور باش! واقعا از این شرایط خسته شدم وسواس شدیدی دارن و دارم روی هر کسی یه عیب میذارم مثلا پیر ،کچل، سنش کم یا قد کوتاه یا خوشگل یا کار و ...!!! ولی حقیقتا همه اینایی که اومدن خواستگاریم اگه بخوام وجدانن بگم ٦٠ درصد اوکی بودن و من زدم خرابشون کردم تا اینکه شیش ماه برام هیچ خواستگاری نیومد اون وقت من به خودم اومدم کلی دعا و التماس و نذر و نیاز که خواستگار بیاد!!!

الان باز دو مورد برام اومدن که به خاطر ٨ و ١٠ سال اختلاف سن خانوادم رد کردن ! دیگه خسته شدم و از خواستگاری و خواستگار بیزار شدم  .

خواهشا یه راهنمایی کنین سر عقل بیام ، چطور یه انتخاب درست بکنم؟ اخلاق و ایمان طرف چطور بسنجم؟ معیارمو چی بذارم؟ چطور با کمبود های طرف مقابل کنار بیام؟ اونایی که ازدواج کردن و خوشبخت شدن بگن .

همش میگم خدا یکی بفرست اولی و آخری ولی بازم درست نمیشه و خواستگارایی میان که نمی پسندم . از تنهایی خسته شدم .

برام خیلی دعا کنید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) مسائل والدین (۵۴ مطلب مشابه)