سلام

من خیلی مذهبی بودم و شیفته دنیا نبودم ،  میخواستم طلبگی بخونم .  چند وقت پیش به دلایلی افسرده شدم ، و الان افسرده نیستم. اما الان هم علاقه مو به معنویات از دست دادم ، هم نمیتونم به دنیا علاقه داشته باشم. تو این برزخ گیر کرده ام.

دیگه نه میتونم سفت و سخت دنبال معنویات باشم ، نه باورهای دینی بهم اجازه میده شیفته دنیا باشم. دیگه نه هدف الهے بزرگی میتونم داشته باشم ، نه هدف های پوچ دنیایی میتونه نیازم رو بر طرف کنه. نمیدونم چیکار کنم ؟ چی بخونم ؟ کجا برم ؟ کی رو دوست داشته باشم ؟ عمرم رو در چه راهی بذارم ؟ مضطر شدم ، به معنای واقعی کلمه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)