سلام
با توجه به اینکه شب قدر در پیش هست، بنظرم خوب باشه هر کس بیاد هر حاجتی (مادی و معنوی، دنیوی و اخروی) که داره، برای مثال یه نفر بیمار داره یا فرزند صالح می خواد یا ...؛ بیاد و بگه تا بقیه برای خودش و افراد مورد نظرش، دعا کنند تا حاجت شون ان شاء الله به لطف خدا و به برکت دعای اهالی وبلاگ بویژه روزه داران، برآورده به خیر بشه.

برای اشخاصی هم که مد نظر بنده هست ( از جمله حضرت صاحب الزمان علیه السلام و امام خامنه ای و ...) و همچنین برای خانواده ام و خودم دعا کنند.

راستی برای همه به ویژه بعضی از کاربرها که ترجیح میدم اسمشون را نبرم، دعا کردم. این ویژه که عرض کردم، یعنی بیشتر از بقیه؛ این را نوشتم تا اهالی این خانواده بدونند که خدا خیلی دوست شون داره که حتی به دل بنده ی سراپا تقصیری مثل من هم می اندازه تا براشون دعا کنه، دعاهای بندگان خوبش که جای خود داره ...

خدا قوت

" یکی از کاربران "


مرتبط:

یک شب طلایی بجای چهل شب

اگه یک دعای مستجاب داشته باشید اون چیه ؟

30 راهکار عملی دعا کردن صحیح

چرا وقتی بارون میباره آدم دوست داره دست به دعا برداره؟!

دعا در حق دیگری زود مستجاب میشه

احساس میکنم چون گناه میکنم خدا دعامو مستجاب نمیکنه

عاقبت به خیر نشد کسی جز به دعای خیر پدر و مادر

روش درست دعا کردن و موانع استجابت آن (1)

اعمالی که باعث عدم استجابت دعا می شوند

مطمئن باشین که با دعا کردن هیچی عوض نمیشه !

دعا کردن در حق دیگری چقدر تاثیر داره در اون فرد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)