سلام دوستان

من میخوام راحت از خودم بگم سرزنشم نکنید لطفا .

من پسری هستم در سن ازدواج ، اما به ازدواج علاقه ای ندارم ، چون نمیتونم به یکی متعهد بمونم بخاطر همین نمیخوام خیانت کنم به کسی ، و اینکه سخت گیرم ، هم در مورد خودم هم در مورد دختر ، یعنی هم میگم خودم باید انقدر خوب باشم که یکی رو خوشبخت کنم هم دختره انقدر خوب باشه که منو خوشبخت کنه !

از اون طرف بخاطر اندک اعتقادات دینی که دارم نمیخوام وارد روابط دوستی بشم ، اما به هم صحبت نیاز دارم و دلم یه دختر بچه با یه پسر بچه میخواد ، ولی بازم میگم حوصله رفت و‌ آمد و تعهد طولانی مدت رو ندارم واقعا ، میخوام برم دنبال هدف هام ، حالا چطوری میتونم به این خواستم برسم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)