سلام

من موهای حساسی دارم ( که با تغییر شامپو و یه ذره عدم مراقبت موخوره و خشک میشن). موهام صافن و چرب و قهوه ای تیره.

من رنگ موهای خودم رو دوست دارم ولی دوست دارم که برای تنوع یه بار موقتا رنگش کنم. مشکی و قرمز و شرابی رو بیشتر دوست دارم که امتحان کنم. تا حالا نه رنگ کردم نه دکلره!  به دلیل حساس بودن موهام اصلا قصد ندارم سمت دکلره و رنگ های شیمیایی برم. پیشنهاد شما چیه؟ (1)

(2) اگه بخوام از حنا ( بدون مخلوط کردن با مواد دیگه و به تنهایی ) برای رنگ مو استفاده کنم، چه قدر استفاده کنم ؟ چه مدت باید روی سرم بمونه ؟  باید آب قاطیش کنم؟
(3) دوامش تا کی هست؟ تا چند وقت رنگ موهام به حالت اولش برنمی گرده؟
(4) بعد این دوره موهام دوباره رنگ اصلی خودش رو میگیره یا این که ممکنه یه ذره ته رنگش روی موهام باقی بمونه؟
(5) رنگ موی فانتزی که اصلا به مو آسیب نزنه و ازش استفاده کرده باشید میشناسید؟ ( نوع گیاهیش وجود داره؟ )
پیشاپیش از پاسخ هاتون متشکرم


مرتبط با رنگ کردن موی خانم ها:

نمیخوام بعد از ازدواج موهام رو رنگ کنم

رنگ مو اکسیدان بدون دکلره چطوری از بین میره؟

آیا راه خانگی هست که بشه دائم رنگ مو ها رو تغییر داد؟

نظرتون راجع به رنگ کردن موهای خانم تون چیه؟

عوارض رنگ زدن مو رو می خوام بدونم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)