سلام

من یه دخترم

به شخصی توی دانشگاه علاقه مند شدم و احساس می کنم که اون فرد هم امکان داره که به من حسی داشته باشن.

هر چند در این رابطه مستقیما صحبتی نشده، اما با توجه به این که شخصی کاملا مسئولیت پذیر هستند، یک بار توی صحبت هاشون - کاملا غیر مستقیم - احساس کردم که احتمال داره که خاطر شرایط مالی جلو نیان.

گاهی ممکنه که این فرصت رو داشته باشیم که گاهی زمان بیشتری رو باهم داشته باشیم.

من چه طوری می تونم به ایشون غیر مستقیم توی حرفام بگم که انتظار شرایط مالی فوق العاده ای از همسر آینده م قبل از ازدواج ندارم و معتقدم که با هم و کم کم می تونیم پیش بریم و زندگی رو بسازیم و این که اگه منو دوست داره بیاد جلو و برای این مورد و حتی سربازیش هم میتونم براش صبر کنم؟

مثلا توی یه بحث بی ربط چطوری میتونم همچین موردی رو بیان کنم؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)