سلام 

دیگه خسته شدم از تنهایی...

هفته پیش تو یکی از نرم افزارای چت موبایل با پسری آشنا شدم فقط قصدم رفع بی حوصلگیم و اینکه با یکی حرف بزنم بود..تا یکی دو روز خوب بود بعد ازم اطلاعات میخواست بابات چیکاره اس و...بعد گفت میتونیم عاشق هم بشیم تو دختر پاکی هستی،اولا بی توجه بودم تا شروع کرد به دوست دارم عاشقتم و شبو روز بهم محبت کردن از طریق چت،گفت شمارتو بده صداتو بشنوم گفتم بعدا..گفت من شرایطم جور نیست تا 6 سال دیگه میتونیم ازدواج کنیم و همه ش میگفت خانومم همسرم و...مهر قرار گذاشتیم همدیگه رو ببینیم و گفت ببینمت بغلت میکنم میبوسمت..

امروز با خودم فکر کردم که من همچین آدمی نیستم چرا زندگی خودم رو خراب کنم بدون اینکه ازش خداحافظی کنم نرم افزار رو پاک کردم، من دخترم و خیلی احساساتی و تشنه محبت، عذاب وجدان دارم از طرفی همه ش حس میکنم خدا خیلی ازم ناراحته از طرفی میگم برم نرم افزار رو نصب کنم ازش خداحافظی کنم..

به نظرتون بهش اعتماد میکردم؟ اون راست میگفت؟

مرتبط :

چکار کنم دوباره نماز رو رها نکنم و توبه م رو نشکنم

راهکارهایی برای پایداری در توبه

فکر میکنم خدا دیگه توبه های منو باور نمیکنه

با این توبه ها و گریه زاری های مکرر چیکار کنم؟

چه جور توبه کنم که توبه ام پذیرفته شود

چطور آدم میتونه اطمینان پیدا کنه که توبه اش مورد قبول خدا بوده؟

میخوام توبه کنم ولی نمیدونم خدا ازم میگذره یا نه ؟

بعد از توبه ، شیرینی گناه تو وجودمه ، توبه م پذیرفته نیست ؟

تضمینی نیست تا سال دیگه زنده باشم و بتونم توبه کنم


مرتبط با قطع ارتباط با جنس مخالف:

میدونم که اگه باهاش ازدواج کنیم آخرش طلاقه، اما نمی خوام دلش بشکنه

چیکار کنم که ازش جدا بشم ولی دلش رو نشکنم

چطوری از دوست پسرم جدا شم که دلش نشکنه؟

نمیدونم چطور رابطه رو تموم کنم دلش رو نشکنم

دختره گفت 3 سال بازیم دادی، حلالت نمی کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه)