سلام

من یه پسر بین 18 تا 20 هستم ، بر خلاف اینکه ریاضیم ضعیفه ولی به برنامه نویسی علاقه دارم .
الانم نزدیک دو ساله تو فکرشم ، اوایل ایده های رویایی یا تکراری به سرم می زد تا اینکه سطح فکریم بالاتر رفت ، الان یه ایده ی واقعا محشر به سرم زده که مطمئنم اگه اجرا بشه موفق میشم . ایده در ارتباط با شبکه اجتماعی هست .

من رشتم انسانیه ، میخوام برم واسه اجرای ایده ام زبان های مختلف برنامه نویسی رو یاد بگیرم
ولی نمیدونم کجا خوب یاد میده ؟ نمیدونم ایران حمایت میکنه یا نه ؟ ایده م خیلی خوبه اگه جای دیگه حمایت کنه حاضر به مهاجرت هستم .

لطفا کمکم کنید

خیلی غصه میخورم با خودم میگم هزاران نفر رفتن سمت این کار چیزی نشدن ، حالا تو که حتی لگاریتمت هم ضعیفه میخوای چی بگی !

البته حاضرم براش بجنگم ، تلاش کنم تا به نتیجه برسم

من ساکن تهرانم


بیشتر بخوانید ...

کیفیت دوره های برنامه نویسی مجتمع فنی تهران در چه سطحی است



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)