سلام

نیمه شب تنها با چشمانی بیدار و اندوهی در دل سوزی در قلب قلم به دست نسیمی از عشق و منی که در لابلای افکار دگر پناه گرفته ام تا از گزند عشق او در امان باشم. چه بگویم از عشقی که مرا می خواند و من بی اعتنا به آن.

چه بگویم از دلم که از تیر نگاهش در امان نیست نگاهش چنان بار سنگینی بر روح ام می افکند که از شدت درد میخواهم فریاد بزنم او با نگاهش از من چه می خواهد شعله های انتظار را در نگاهش می بینم او می خواهد اقدامی کنم  و من نمی توانم.

امان از عقل که مرا به ستوه آورده است عقلم قلب پر مهرم را می رنجاند ولی چه باید کرد در این روزگار تاریک و بی مروت عقل است چراغ راه و دل لاجرم باید گاه  همچو شمع آرام و بی صدا در عظمت دنیای بی انتها و زیبایش بسوزد و آب شود.

من چگونه با نگاهم به او بفهمانم که من نیز همانند او دلتنگم، تنهایم، دردمندم، نیازمند مهرم ، چگونه با نگاهم به او پاسخ دهم که در درونم جنگیست میان عقل و عشق و من تماشاگر این رویداد عذاب آورم .

چگونه به او بگویم من در دریایی تردید غرقم چگونه به او بگویم مرا ببخشد و سرنوشت خود را از دامان این طوفان زده رها سازد .

من چشمانم را نخواهم ببخشید که امیدی را در دل بی گناهی نا امید ساخت کاش به او می فهماندم نگاهم از پستی هوس و فرومایگی تهی بود و او با لبخندی زیبا  و آرام به این دل غم زده ام پاسخ می داد . از من روی می گرداند و همچو منه دلشکسته به حیاتش ادامه می داد.

سفید برفی، ای آن که به سبب نگاه هایم بر من دلبسته بودی و انتظار میکشیدی تا اقدامی کنم و من نمی توانستم مرا ببخش و بدان خدایی هست امیدی هست و آینده ای زیبا در انتظارت چون لیاقت تو همین است من هرگز نمی توانستم تو را خوشبخت سازم.

مرا ببخش ای نا امید از من ببخش


شکست عشقی در آقایان :

پسران بعد از چند وقت عشق خود را فراموش می کنند؟

پسری که خاطرخواهم بود رو نا امید کردم ، حالا پشیمون شدم

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

فراموشی عشق اول برای آقایاون سخت تره یا خانم ها ؟

میخوام به برادر متاهلم کمک کنم عشق قدیمیش رو فراموش کنه

اگه ازدواج کنم می تونم عشق سابقم رو فراموش کنم ؟

شکست عشقی و تاثیرات آن بر زندگی آینده یک مرد

ای کاش دختر مورد علاقه م، عشقم رو میتونست درک کنه

فقط پسران نامرد نیستند !


مرتبط با شکست عشقی در دختران:

یعنی به همین راحتی ولم کرد؟

من تنها و اون با یارش، چیکار کنم آروم بشم؟

تصمیم دارم تا وقتی کسی ازم خاستگاری نکرده بهش حسی نداشته باشم

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم

چرا خدا منو به پسر مورد علاقم نرسوند ؟

عاشق پسر داییم شدم ولی اون بی توجهی می کنه

عشق یه طرفه سخته واسه دختر ...

پسر مورد علاقم منو خواهر خطاب کرد

انگاری فقط اومده بود تا دلِ منو ببره

شکست عشقی برای خانم ها سخت تره

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

کمک به فراموشی شکست عشقی یه دختر

اگه اون مال من نبود، چرا خدا گذاشت اینقدر وابسته ش بشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)