سلام
من قبلا سوال "یک پسر از کجا بفهمه من محجبه می تونم زیبا باشم؟!" رو مطرح کردم و متاسفانه پستم به حاشیه رفت. البته احتمالا سوالم رو هم خوب مطرح نکرده بودم.
سوال اصلی من اینه که اصلا کسی با شرایط من ممکنه ازدواج خوبی داشته باشه؟! نمیخوام بهم امید واهی بدید. ولی آیا واقعا امیدی هست؟!
برام ناراحت کننده ست که بخاطر داشتن خط اخم تو این سن از یک ازدواج موفق و مادر شدن محروم بشم یا اینکه ازدواج کنم و بعدا همسرم بخواد ازم ایراد بگیره یا خدایی نکرده خیانت کنه. اصلا این مسئله چقدر برای آقایون مهمه؟! شما دیدید کسی با داشتن خط اخم یا حتی ظاهری که زیبا نیست ازدواج خوبی داشته باشه؟! کسی که مشکل ظاهری خاصی داره مشکلش همونه ولی خط اخم هم خط اخمه و هم  روی احساس صورت تاثیر منفی میذاره.
این مسئله منو خیلی ناراحت کرده. طوری که هر روز بهش فکر  و مدام توی آینه بهش نگاه می کنم . یا حتی میرم عکس ازدواجهای دانشجویی رو نگاه می کنم که ببینم عروسها چه شکلی هستند...آیا کسی مثل من هم ازدواج کرده یا نه !!! حس می کنم زندگیم رو سر داشتن خط اخم باختم.لطفا بهم نگید آب بخور، کرم مرطوب کننده بزن و ... . فرض کنید اینکارا رو می کنم و البته تصمیم ندارم بوتاکس تزریق کنم. 
الان فقط میخوام بدونم در شرایطی که برخی خانمهای میانسال هم خط اخم ندارند ،امیدی هست؟! 
دو تا خواهش هم ازتون دارم، اولیش اینکه لطفا وقتی تو اطرافیانتون کسی میخواد ازدواج کنه ،اگه پسر پسندیده ، دیگه از دختر ایراد نگیرید ،خیلی از ایرادات ظاهری خللی در همسرداری و مادری ایجاد نمی کنه ! با حرفاتون دیگران رو از خوشبختی محروم نکنید.
و دومین خواهشم ازتون این هست که لطفا موضوع پست رو به حاشیه نبرید و بذارید من به یک نتیجه گیری درست برسم.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)