سلام

خیلی از زوج ها بعد یه مدت از هم نمیگم خسته میشن ولی اون عشق اولیه تبدیل میشه به حالت تحمل و تکرار ، خوب خیلی موضوع حساسیه باید دربارش صحبت بشه . ولی متاسفانه تو کشور و فرهنگ ما همیشه خدا مسائل حاشیه ای مطرح بوده . تعداد وبلاگ های خوب مثل خانواده برتر هم کمه .

اولین قدم انتخاب درسته

انتخاب درست فقط به ظاهر و پوشش و خانواده محدود نمیشه ، شما دخترا و پسرا باید یاد بگیرید که ملاک ها و موضوعات مورد نظرتون رو تو کاغذ بنویسید و برای یک یک شون وقت و جلسه بذارید .

واقعا از بعضی ها تعجب میکنم که اول دل میبندن بعد شناخت پیدا میکنن ، یا از خانواده هایی که توقع دارن تو یه جلسه و دو جلسه خواستگاری بحث رو تموم کنن ! پس وقت گذاشتن جهت شناخت درست خیلی شرطه ، من خودم همیشه مد نظرم این بود که به مدت ۲ ماه یک روز در میون با دختر خانم صحبت کنم ( متاهلم ) .

حالا اصل کار برای بعد ازدواجه که زن و شوهر چیکار کنن تا از هم خسته نشن .

۱- مثل دو تا رفیق باشید

آقایون از رفقای پسرشون خسته نمیشن ، خانوما هم همین طورند ، کلا کنار رفیق واقعی به آدم خوش میگذره ، چرا ؟‌ چون رفیق بهت گیر نمیده ، چون از رفیقت نمی ترسی ، چون باهاش رودربایسی نداری .

مثلا یادمه من به زنم گفتم میخوایم با هم عین دو تا رفیق باشیم ، اگه یه روز از تیپ یه مرد خوشت اومد بگو ! یا اگه یه روز یکی بهت پیام نا مربوط داد ، نترس از من ، به من بگو ، چرا ؟

چون اولا به خودم اطمینان داشتم دوما زنم هم فرد پایبند به اخلاقیات هست .

به هم گیر ندید ، غر نزنید سر هم ، کنار هم فقط بخندید ، در موضوعات مهم هم با آرامش و لبخند به هم کمک کنید .

۲ - هر روز بهتر از دیروز !

حالا هر روزم نشد نشد ، هر هفته بهتر از هفته قبل ، هر ماه بهتر از ماه قبل .

بیل گیتس یه جمله داره که میگه : تمام هدف من اینه کاری که دیروز انجام دادم رو مغلوب کنم ، این یعنی هدف های این فرد هیچ وقت پایان نداره و زندگی واقعی هم یعنی همین . اگه یه روز بخواید برای خواسته هاتون محدودیت قائل بشید ، بعدش به تحلیل خواهید رفت .

حالا چی میخوام بگم ؛

چیز خاصی نمیخوام بگم ؛ سعی کنید هر ماه یه ویژگی اخلاقی رو تمرین کنید تا جزو عادات تون بشه . حواستون باشه که آهسته و پیوسته قدم بر دارید ؛ ماهی یکی، اندازه خوبیه .

خانوم ها ؛

گاهی تو تیپ تون تنوع ایجاد کنید ، آقایون متاسفانه تنوع طلبن ، بعضی از خانم ها هم تنوع طلبن ، پس شما برای طرف تون همه باشید! یکی نباشید . آقایونم همین ( البته قطعا اخلاقیات از همه چیز مهم تره )

۳ - زندگی تک بعدی نداشته باشید

خیلی از زندگی ها یکنواخته ، خیلی از مشکلات هم بخاطر بی پولیه ، این که چرا عده ای پولدارن و عده ای بی پول ، چرا یه عده فکر میکنن نمیتونن ثروتمند بشن ( چون راهش رو بلد نیستن ) و غیره .

موضوع مورد بحث من نیست و خیلی طولانیه ، اما با حداقل امکانات هم شده زندگی یکنواختی نداشته باشید ، کوه برید ، با هم آشپزی کنید ، به پرورش گاه ها سر بزنید ! خیلی تو‌ روحیه تاثیر داره ، زندگی رو سخت نگیرید ، هدفی برای خود تعیین کنید

۴ - مثل کوه پشت و پناه هم باشید

دور و برم خانواده های زیادی رو دیدم ، که زن و شوهر با همه خوبن با خودشون بد هستن ! حقا که کارشون بس شگفت آوره ، یکدیگر رو جلوی جمع گاهی ضایع میکنن ، حرمت هم رو نگه نمیدارن ، با همه میگن و میخندن غیر از خودشون .

۵ - و‌ آخریش اینکه تنوع در رابطه جنسی موجب افزایش کیفیت زندگی میشه

اینم بحث مفصلیه ، اما کوتاه اشاره میکنم و خیلی خیلی سر بسته که فیلتر نشه !

الف ) کیفیت تو رابطه جنسی بهتر از کمیت هست

اگه هر شب رابطه جنسی داشته باشید خوب نیست . ، بلکه فقط حالت افیون داره ، سعی کنید هفته ای دو بار اما بسیار با کیفیت ارتباط جنسی داشته باشید .

ب ) قبل ارتباط حتما مقدمات رو فراهم کنید

ببینید حتما باید ابتدا با همسر رابطه عاطفی داشته باشید ، خیلی تاثیر داره هم برای خودتون هم برای طرف . ( ماساژ آرام بخش نباشه )

موفق


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)