سلام
من یه آقا پسر معمولی هستم و نه خیلی قشنگم و نه خیلی زشت ،قد بلندم و عینک میزنم ( عینک تاثیری روی زیبایی صورت من نداره و نه بهتر میشم  و نه بدتر میشم) .مو هام هم روی هم رفته خوبه ولی خیلی زود هپلی  و نا منظم میشن.چاق و لاغر هم نیستم ،اهل مد و تیپ و ... هم نیستم و همیشه ساده تیپ میزنم .در کل همیشه سعی میکنم موجه باشم و لباس رسمی میپوشم.
به نظرتون چرا وقتی یه پسر خوشگل هم سن و سال خودم رو میبینم اعتماد به نفسم خیلی کم میشه و همش احساس میکنم یه چیزی کم دارم؟
خیلی دوست دارم خوشگل باشم ولی خب خدا بهم زیاد نداده ... و شکر همینشم نمیتونم به جا بیارم ولی خب آدم همش دنبال زیباییه .
اصلا از کجا باید بفهمم که بقیه در مورد من چی فکر میکنن و نظرشون در مورد وضع ظاهر من چیه؟ ( این برام خیلی مهمه )


مرتبط:

کمبود اعتماد به نفس در زندگی مشترک

اعتماد به نفسم رو در مورد ظاهرم از دست دادم

به خاطر اعتماد به نفس پایینم می خوام جدا بشم

اعتماد به نفس کافی برای ازدواج رو ندارم

دوست دارم اعتماد به نفس خانمم بالاتر بره

هم عروسم دختر خوبیه اما نگاه اطرافیان اعتماد به نفسم رو گرفته

وقتی اعتماد به نفس ندارم نمیتونم وارد زندگی مشترک بشم

چطوری اعتماد به نفسم رو در خواستگاری کردن بالا ببرم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) افزایش اعتماد به نفس (۳۸ مطلب مشابه)