سلام

من 35 سال دارم و مجرد هستم  و نزدیک 18 ساله که مشکل لکه بینی بین سیکل ماهانه دارم . یعنی بین 3 تا 10 روز کامل پاک هستم و بعدش تا 6 روز یا بیشتر و کمی کمتر لکه بینی و بعد شروع پریود . دوران پریود هم بین 7 تا 11 روز طول میکشه و حجم خونریزی معمولا خیلی کمه ،من اهل اصفهانم و تمام دکترهای معروف رو رفتم . از تمام نظرها بررسی شدم اما فایده نداشته .
ام ار ای مغز ، سونوگرافی از تیروئید ، بررسی فاکتورهای انعقادی، و خلاصه هر چی که به ذهن هر دکتری رسیده من انجام دادم . متخصص غدد رفتم . پزشکای گیاهی و انجام فصد رگ و حجامت و بادکش و خوردن یه دوره طولانی عرق رازیانه و .. !
نکته عجیب درباره من که نهایتا پزشک اخری روی پروندم درشت نوشت این بود "مقاوم به درمان" . من حتی با خوردن قویترین قرص های جلوگیری هم باز لکه بینی رو دارم . خود پزشکان میگن با ازدواج حل میشه اما خوب خدا نخواسته تا الان .
همه دوستانی که مقید به نماز و روزه هستن میدونن انجام دادن اعمال استحاضه اونم این همه سال واقعا کار سختیه . من دیگه خسته شدم . میگم آدمای بی قید و بند که براشون نماز و اینا مهم نیست این معضلات رو ندارن اما من اینطوریم . هر جا میخوام برم اضطراب نمازمو دارم . یه زیارت دلچسب نمیتونم برم .
با توجه به اینکه من به خاطر سابقه بیماری سرطان سینه اخیرا از مصرف قرص های هورمونی ممنوع شدم اگر دوستان تجربه ای دارن که من بهتر بشم بهم بگن. در مورد مسائل شرعیش راهنمایی نمیخوام همه اش رو کامل بلدم و تا جایی که که میشه سعی میکنم سخت نگیرم . نصیحت هم نمیخوام . فقط تجربه ای درباره درمان اگر دارید بفرمایید . این شب و روز خیلی به دعاتون محتاجم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) پریود، قاعدگی، عادت ماهانه (۳۶ مطلب مشابه)