سلام

همه ما کاملا در جریانیم که فضای مجازی برامون به یک مسله فراتر از سرگرمی مبدل شده ، بدون تعارف به نوعی درگیرش شدیم خب می تونه هم مثبت باشه و هم منفی . کاری به استدلال منفی و مثبت ش ندارم فقط یک چیزی را فهمیدم که برام قابل درک نیست و حس میکنم حتی یک تصمیم تهدیدکننده س تا کمک کننده .

اون چیزی که من فهمبدم اینست که برخی در وبلاگ ها با هم دوست مجازی میشن تا اینجا خیلی هم خوب و قابل درکه، با هم تبادل نظر میکنن اما همین دوست مجازی را دوست حقیقی می کنند و تا حریم خصوصی که خانه و خانواده س اجازه ورود میدن.

برام این بخش برام قابل درک نیست چون ما در دنیای واقعی در طول شبانه روز کلی آدم دور ورمونه از مدرسه تا دانشگاه ، اگر اهل رفیق بازی باشیم می تونیم دوست پیدا کنیم حالا بماند که حتی دوستی که در دنیای واقعی شناختیم گاهی بد از آب در میاد من نمی فهمم دوست مجازی که باهاش تایپی و کاملا حتی در مواقعی در قالب یک تصویر خیالی که میسازه در فضای مجازی دورغ و چاخان و ریاکاری زیاد وجود دارد، چه طور کسی به خودش اجازه میده یک آدمی را که اصلا نمی شناسد وارد حریم خصوصی خودش راه بده ؟

این حجم از بی تفاوتی و قائل نبودن حریم خانوادگی از کجا نشات می گیرد؟ من آدم مذهبی نیستم اما به خدا و حریم شخصی و داشتن روابط سالم اعتقاد دارم چرا افراد اینقدر بی پروا شدن ؟ چرا اینقدر نسبت به شخصیت خودشان بی حرمتی می کنند ؟ چرا برای داشتن دوست خودشان را به آب و آتش میزنند و در فضای مجازی دنبال دوست میگردن ؟

شخصا عقیده دارم چنین افراد تعریف مضحک و سحطی از دوست دارند شما چه عقیده و تجربه ای درباره متن من دارید ؟ آیا درست است دوست مجازی را به دوست حقیقی تداوم دهند ؟

آیا چنین دوستهایی را تایید می کنید ؟من تا جایی که متوجه شدم آدم باید مراقب حریم خصوصی خودش باشد .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه) تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه) مسائل والدین (۵۴ مطلب مشابه)