سلام

راستش نمیدونم مشکلم رو چطوری بگم ... برام خجالت آوره . من یه پسر ١٩ ساله م ، قیافه معمولی ، تیپ مردونه ی معمولی ... توو ظاهر خیلی آدم با اعتماد به نفسی ام ولی از داخل یه مشکل دارم که داغونم کرده .

راستش من به هموفوبیا مبتلا ام . از همجنس خودم میترسم ... همیشه ترس داشتم که نکنه منو چند نفر خفت کنن و فیلم بگیرن یا تجاوز کنن بهم !! شاید فکر کنید توو بچگیم مورد آزار بودم ولی اصلا و ابدا حتی یک مورد آزار جنسی کوچیک هم توو طول زندگیم برام پیش نیومده ، ریشه ی این مسئله تک فرزند بودن و توصیه ها و نگرانی های بیش از حد والدینمه که تاکسی تنها سوار نشو و این حرفا .

البته الان دیگه نمیگنا مثلا تا ١٥ سالگیم میگفتن ، از طرفی قد و هیکلمم بلند نیست که رو اونا حساب باز کنم ، چیکار کنم ؟ تمام لذت زندگیم از بین رفته ... شب ها همه رفیقام تا صبح مشغول خوش گذرونی ان و من همش توو خونه نشستم . وقتی میبینم دخترا با اون وضع حجاب و بچه ها تنهایی میان بیرون و من با یه دلشوره توو دلم میام بیرون میخوام خودمو نابود کنم .

الانم که دیدم یه ناظم به بچه دبیرستانی ها (پسرا) تجاوز کرده ریختم بهم . من خیلی آدم حساسی ام و به این فکر میکنم که اگه کسی بخواد دست درازی بکنه میتونم از خودم دفاع کنم ، اما مسئله اینه که از لحاظ روانی از هم میپاشم ... لطفا چاره بدین ، فقط خواهشا نگید برو پیش مشاور ، خودم دارم روش فکر میکنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)