سلام

بعد از اینکه برای مهاجرت به آمریکا درخواست دادم و پذیرفته هم نشدم تصمیم گرفتم برای یکی از کشور های اروپایی اقدام کنم که خوشبختانه ورودی یکی شون رو به دست آوردم . علت این اقدام بازار کار بهتر و علاقه به تحصیل در سطح بالاتر بود . قطعا دوری از وطن سخته ، گر چه من سعی میکنم هر سه ماه دو سه هفته بیام ایران بمونم .

قبل از رفتن خیلی تلاش کردم ازدواج کنم ولی مثل اینکه قسمت نبود ، یا دختر ما رو نمی پسندید یا ما دختر رو یا شروط سر سخت مانع از رسیدن به هم می شد ، من روی باور های دینی ام خیلی پایبند هستم ، دید سیاسی ندارم ولی به دین و مذهب اهمیت بالایی میدم و با تحقیق اعتقاد و ایمانم محکم تر شد .

ولی الان در حالت تناقض قرار گرفتم ( منظورم در اعتقادات دینی نیست) و دوست دارم دین و دنیام رو کنار هم حفظ کنم ، پروسه مهاجرت چند دغدغه رو برای من فراهم کرده که از عزیزان و مطلعان تقاضای راهنمایی دارم ؛

دغدغه اول / پیدا کردن دختر مسلمان همون کشور ( آلمان )

دغدغه دوم / بر فرض چنین دختری پیدا بشه باز دو مسئله پیش میاد

۱- مذهب دختر که حتما باید شیعه باشه

۲- گذشته دختر

البته گذشته اش اگه روی حالش تاثیر نداشته باشه و توبه کرده باشه برام مهم نیست

دغدغه سوم / شرایط زندگی اسلامی در اون جا چقدر میسر هست؟

ممنون و متشکر از کمک شما


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)