سلام

من *2 ساله هستم و یه خواستگار دارم که سه ساله میگه عاشق من شده اون یه جورایی پسر *** منم میشه و موقعی که 10 ساله بودم یادمه به من پیشنهاد س. داد ولی من قبول نکردم چون میدونستم کار خیلی بدیه ولی از جزئیاتش باخبر نبودم که وقتی بزرگتر  شدم فهمیدم چه کاری میخواسته با من بکنه

اون 3 سال از من بزرگتره و آدم به اصطلاح مذهبیه که انقدر افراط داره که عکس بک گراند گوشیش و بک گراند موبایلش عکس آیت الله خامنه ای و از این جور موارد رو گذاشته ولی داخل موبایل و لپ تابش پر از فیلم های پورنو هست

 تقریبا از 13 سالگی که موضوع رو فهمیدم از هر چی آدم عین اون که ظاهر و باطنشون با هم  یکی نباشه بدم اومده تا الان از موقعی هم که بیست ساله شدم دو بار از خودم خواستگاری کرده و دو بارم رسمی اومدن خواستگاری ولی من در همه ی موارد بهش جواب منفی دادم

چند وقت پیشش هم که با هم برای مثلا آشنایی بیشتر رفته بودیم به یه پارک تقریبا خلوت که همه ی زنای لخت و بد حجاب با دوس پسراشون میومدن اونجا همش چشمش به بدن اون زنا بوده در واقع من با خلقیاتش آشنایی دارم که بهش جواب منفی میدم ولی مادر و پدرم شدیدا با این ازدواج موافق هستن و من حتی جریان رو برای مادرم تعریف کردم میگه شیر پاک خورده اس و بعد ازدواج اخلاقش عوض میشه و بچه بوده یه حرفی زده و... و اجازه داده دوباره بیان خواستگاری .

خودشم میگه من دیگه اون ***** سابق نیستم و اگه باهام ازدواج نکنی اول تو رو میکشم و بعد خودمو . از هیچ نظر دیگه ای هم چیزی کم نداره باور نمیکنید زار میزد و با من حرف میزد الان دو دلم هم دلم بحالش میسوزه هم ازش متنفرم میشه خواهشا بدون سرزنش به من یه جواب منطقی بدید ممنونم.. 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)