سلام

من می‌خوام ازدواج کنم ولی یک ترسی دارم از اینکه بریم خواستگاری ولی جواب منفی بگیریم . حالا جدای از اون نمیدونم شرایطم برای ازدواج کافی هست یا نه ؟!

اول شرایطم رو میگم شما دوستان اگه میشه بگین کافیه یا نه ، کلا اگه پسری با شرایطم می اومد خواستگاری دختر شما قبول میکردین یا نه ؟

۲۲ سالمه ، تک فرزند

شرایطم رو میگم :

- شرایط ظاهری : نه زیاد چاقم نه لاغر متوسط ، قیافه هم معمولی رو به بالا نه زیاد عالی نه خیلی داغون ، در حد متوسط مثل اکثر جامعه

قد بلندم هست به طوری که کم دختر اطرافم دیدم که هم قد من باشن اکثرا پایین ترن و این هم یکی دیگه از ترسامه که خانمم خیلی اختلاف قد داشته باشه با خودم .

- شرایط شغلی : ترم آخر دانشگاه فرهنگیانم ، نمیدونم آشنایی با این دانشگاه ما دارین یا نه ، ما تعهد شغلی داریم و استخدام هستیم و انشاء الله مهر ماه همین امسال به عنوان دبیر الهیات در هر مدرسه ای که در شهرمون تعیین کنن باید خدمت کنم .

شرایط مسکن : چند سال پیش طبقه دوم منزل پدری رو ساختیم و چون تک فرزندم گذاشتن وقتی ازدواج کردم برم اون جا با خانمم زندگی کنم

شرایط پس انداز : در حدی هست که میتونم یک زندگی رو شروع کنم و مجلس آبرو مندی رو بگیرم
چون شهر ما با همین مقدار هم میشه مجلس خوبی گرفت

قبل ازدواج هم اصلا تا حالا با هیچ دختری به عنوان این روابط دوست پسر اینا نداشتم دانشگاه فرهنگیان هم تک جنسیتیه و اصلا دختر نداشته ...

واقعا بلاتکلیفم ...

لطفا این سوالم رو جواب بدین با این شرایط برم خواستگاری و اینکه شما دختر داشتین به همچین پسری می دادین یا نه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)