سلام

پسر هفده ساله ای هستم که موهام بلنده ، تا وسط گردنم میرسه و پر پشته و کمی حالت مجعد داره و مشکیه ، زیاد شوره میزنه ، دست که میکشم لای مو هام انگار داره برف میاد . از شامپو های خوب هم استفاده کردم قبلا از کلیر راضی بودم جدیدا انگار چینی شده ! چیکار کنم شوره موهام از بین بره؟ هر روزم پنج دقیقه حموم میرم ، خلاصه یه ذره بدم میاد و چندشم میشه از این همه شوره .

برای لخت شدن مو ها راهی جز سشوار وجود نداره ؟

ممنون


مرتبط :

نظر و تجربه شما درباره استفاده از شامپوی آلپسین چیه؟

تجربیات شما در مورد حل مشکل چرب بودن و ریزش مو

تجربیات شما در مورد قطع ریزش موها و رشد دوباره ی اون ها

تجربیات شما در مورد رفع شوره چرب موی سر ؟

تجربیات شما در مورد رفع شوره سر

تجربیات شما در درمان شوره و پوست پوست شدن ابرو

تجربیات شما در مورد ریزش مو

کوتاه کردن مو جلوی ریزش اون رو میگیره ؟

برترین مطالب خانواده برتر :

استفاده از قانون جذب برای ازدواج

میخوام درس بخونم ولی نمیتونم

پاسخ به چند سوال رایج در مورد پرده بکارت

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

دختران، تو رو خدا ساپورت نپوشید

آقایون برای ازدواج جذب چه جور دختری میشن؟

چرا خدا کمکم نمیکنه ازدواج کنم؟

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بهداشت فردی (۳۹ مطلب مشابه)