تنها او می‌داند چه زیبایی زیادی در موهای زن هست و به همین دلیل سازنده آن (خدا) پوشاندن آن را سفارش نموده است. زنان طبق خلقت خداوند کچل نمی‌شوند (مگر کاملاً استثناء) و هر مردی مثلاً حاضر است که زن نابینا یا دماغ گنده یا حتی فلج را خواستگاری نماید امّا تصور زن کچل اگر غیر ممکن نباشه خیلی سخت است. 

دسته‌ای از زنان الکی می‌گویند مردی که با چهار تار موهای زن تحریک میشه بیمار جنسیه. 

بعضی چون مرد نیستند باور نمی‌کنند امّا همان موهایی که رنگ می‌شوند و از زیر روسری میان بیرون و در کنار مانتوی کوتاه قلب بعضی مردها را کباب میکنند. 

اگر موها آنقدر در جذابیت تاثیر نداره آن همه تجارت رنگ مو برای چیست؟ یا انواع مدل موهای خانم‌ها... وقتی جذابیت داره یعنی جذابیت جنسی و عاطفی داره دیگه. 

زنانی هم هستند (نه همه) که از همین مورد بهره می‌برند برای جذب دوست پسر یا مردان هرزه (معاذ الله). بعضی زنان هم که در خیابان موهایش را زیر روسری بیرون می‌آورد تا موهای رنگ شده یا زیبایش را به رخ زنان همجنس خودش بکشد. بعضی هم منظوری نداشته باشند امّا باز بی حجابی شون گناهه.

 خانم‌ها چند تار سیم‌های برق رو نظر بگیرین چقدر نازک هستند امّا راحت آدم‌ها را از پای در می‌آورند یا شوکی الکتریکی درد آور بهش وارد می‌کنند. چرا دو تار سیم نازک این گونه خطر دارند؟ چون این دو تا سیم چند به یک منبع و نیروگاه فشار قوی برق متصل هستند حالا چهار تار موی بیرون آمده زن هم وصله به یک منبع و نیروگاه عظیم میل جنسی و عاطفی که بدن زن هست!!!. تازه سیم‌های برق تا با دستان لخت بهش دست نزنی خطری نیست امّا چهار تار موی زن چی؟ از دور یا حتی در عکس و فیلم نگاهش کنی از دور ده متر، برقش آدم را می گیره.

 اینکه می‌گویند مردی که با چهار تار مو تحریک میشه بیمار جنسی است صحت نداره. زمانی بیمار جنسی هستی که موهاش را عمدی نگاه کنی و همراه آن مزاحمت ایجاد کنی. 

مردهای گرمی هستند که با دیدن موهای زن نامحرم دچار مقایسه با موهای اون زن با همسر خودش میشه و یا پسر مجرد هم  با خیال پردازی و تصویر سازی از موهای یک خانم ممکنه دست به خود ارضایی بزنه باور کنید رک بگم. به قول آقای نجفی خانم‌ها رحم و مروت داشته باشین برای دل مردها. زیبایی موهایت تنها باید مال شوهرت باشه. 

و امّا مردان باتقوا و عفیف چی؟ اینها چون چشم پاک هستند با دیدن ناگهانی (ناخواسته نگاه اولی و غیر عمدی) موهای بیرون آمده از زیر روسری فوراً نگاهشان را بر می‌گردانند و نگاه نمی‌کنند. اینها بهترین مردان هستند امّا یادمان باشه موها همانطور که گفتم آنقدر کشش دارند که در همان یگ نگاه ناگهانی و ناخواسته تصویری در ذهن این مردان چشم پاک نقش می بنده و مدام اون ها رو آزار میده.

شیطان ملعون هم پیاز داغش رو زیاد می کنه و حتی مردان باتقوا هم اگر رحمت پروردگار نباشه اینها هم در منجلاب فرو می‌روند.

خداوند سبحان موها را جذاب آفریده تا: 

اولاً مردان نگاه به موها ی همسرشان (زلف) بهره ببرند برای تداوم لذت جنسی و بار عاطفی و سپس  تداوم محبیت و آرامش با همسرشان چون نگاه به موهای همسر اگر از ته دل باشه هم تحریک آمیزه هم آرام بش و حتی اگر به قصد دوری از گناه باشه عبادت میشه.

خداوند موها رو نساخته که پیش نامحرم لختش کنی.

قبول دارم مرد هم باید نگاهش رو کنترل کنه.

در پایان نمی گم تام مرداموهای لخت را دیدند دیوونه میشند به کوه و دریا می‌زنند و به زن آشکارا حمله می‌کنند نخیر امّا همین در هر حال نپوشاندن موها معضلاتی بوجود میاره...زمینه نگاه هرزه و خود نمایی بیشتر و به تدریج از کشف موها به کشف سایر اندام ها و بی حجابی بیشتر می رسه. 


"سعید کرمی"


مرتبط :

مگه میشه پسری با یه SMS تحریک بشه؟!

کارم گناهه و دارم باعث تحریک پسرا میشم ؟

آیا واقعا مد امروزی دختران برای پسران تحریک کننده است ؟

پسران با دیدن حرکات یه دختر رشته پارکور تحریک میشن ؟

آقایون، ممکنه زنی از نظر شما زیبا باشه ولی تحریک کننده نباشه؟

آیا کوتاه یا بلند بودن مانتو رو تحریک آقایون تاثیر داره؟

کفش پاشنه بلند خانم ها باعث تحریک آقایون میشه ؟

آیا ممکنه آقایون تو بازار تحریک بشن؟

نقش حجاب زنان در جذاب شدن آن ها برای مردان

پالس هایی که پوشش تحریک کننده برخی خانم ها به مردان میده

مردان از صدای خنده ی دختر تحریک میشن؟

تو تاکسی اگه بدنم به یه مرد بخوره اون تحریک میشه ؟

خدایا منو ببخش که با پوششم باعث تحریک آقایون می شدم

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان

چه حرکات و پوششی شما آقایون رو تحریک می کنه ؟

آیا پزشک با دیدن اندام من تحریک میشه ؟

چه بپوشیم که شما آقایون تحریک نشید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)