سلام

این کار در واقع فعالیت در ضمینه ی ارز دیجیتال هستش ، اول باید بدونی ارز دیجیتال چیه و بعد بیت کوین چیه و در آخر روش های درآمد زایی .

ارز دیجیتال یا الکترونیک:

ارز دیجیتالی رمزنگاری شده یک پول صد در صد مجازی است. برخلاف تقریباً تمامی پول‌های دیگر در جهان، هیچ حکومتی روی این پول نظارت و کنترل ندارد، در عوض، کاملاً مجازی است. ارزهای دیجیتالی‌ که مالک آن هستید، در کامپیوتر شما ذخیره می‌شوند. می‌توانید این ارزهای دیجیتالی را بفروشید و یورو یا ریال دریافت کنید. پول کامپیوتری یا پول دیجیتال یا پول اینترنتی نام‌های هستند که به این پول مجازی گفته می‌شود. عده‌ای هم آن را ابزاری برای مبارزه بر ضد نظام سرمایه داری جهانی و بانک‌های بزرگ می‌دانند. شرکت‌ها و افرادی که کارهای تجاری و بازرگانی انجام می‌دهند، اغلب به دنبال راه حل‌هایی برای دریافت پول و سود بیشتر هستند، مشتریان هم در مقابل خدمات مناسب و شیوه‌های پرداختی معقول و مطمئنی را طلب می‌کنند.

شاید ایده‌های مختلفی برای جابجا کردن پول و اعتبار به صورت اینترنتی به ذهن شما هم رسیده باشد. بانکداری الکترونیکی و استفاده از روش‌های سنتی تر هم مشکلات و محدودیت‌های فیزیکی و قانونی متعددی دارند؛ بنابراین تلاش‌ها برای آفریدن نوعی پول دیجیتال از همان آغاز کسب و کارهای الکترونیک شکل گرفته بود.

ارز دیجیتال در سال ۲۰۰۹ با عرضه بیت‌کوین توسط شخص یا گروهی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو (به انگلیسی: Satoshi Nakamoto) معرفی شد تاکنون که کمتر از یک دهه از شکل‌گیری عملی این ارز مجازی می گذرد و حدود ۹۰۰ ارز دیجیتال در بازار های جهانی تجارت میشوند ، محافظه کار‌ترین دولت‌ها در برابر آن واکنش نشان داده اند و سعی می‌کنند که برای مواجهه مناسب با آن به مطالعه بپردازند.

در واقع ارز الکترونیک یک پوله که نه مثل سکه فیزیکیه ونه مثل دلار و یورو برای دولتیه اما ارزشی خیلی زیاد تر از سکه های طلا داره

بیت کوین:
بیت‌کوین (به انگلیسی: Bitcoin ) یک ارز رمزی و نظام پرداخت جهانی با کارکردهای مشابه پول بی‌پشتوانه است. دولت‌های ایالات متحده آمریکا، آلمان و چین بر کالا بودن بیتکوین تأکید دارند. بیتکوین در نظام حقوقی ژاپن و آلمان کالایی است که می‌تواند به عنوان ابزار پرداخت استفاده شود.بیتکوین نخستین پول دیجیتال نامتمرکز است، چرا که سیستم آن بدون بانک مرکزی یا مسئول مرکزی کار می‌کند.این شبکه همتابه‌همتا است و تراکنش‌ها مستقیماً و بدون واسطه بین کاربران انجام میشود بیت کوین را شخص یا گروهی از اشخاص ناشناس تحت نام ساتوشی ناکاموتو اختراع و در سال ۲۰۰۹ به عنوان یک نرم‌افزار متن‌باز عرضه کردند.

هیچکس مالک شبکه بیت کوین نیست، درست همانطور که هیچکس صاحب تکنولوژی که در ورای ایمیل است، نیست. این کاربران بیت کوین در سراسر جهان هستند که آنرا کنترل می کنند. توسعه دهندگان بیت کوین اگر چه نرم افزار آن را بهبود می بخشند ولی نمی توانند تغییری را بر پروتکل بیت کوین تحمیل کنند،، چرا که هر کاربری آزاد است که نرم افزار خود و نسخه ای که خود می پسندد را استفاده کند. تمامی کاربران، برای اینکه با یکدیگر سازگار بمانند باید از نرم افزاری استفاده کنند که از همان قواعد پیروی می کند. بیت کوین تنها بشرط اجماع کامل بین تمامی کاربران، می تواند بدرستی کار کند. بنابراین تمامی کاربران و توسعه دهندگان انگیزه قوی برای حفظ این اجماع را خواهند داشت

در پشت این پرده، شبکه بیت کوین یک دفتر کل عمومی به نام "زنجیره بلاک" را به اشتراک گذاشته است. این دفتر کل شامل تمامی تراکنش هایی است که تا کنون پردازش شده است و به کامپیوتر کاربر اجازه می دهد تا درستی هر تراکنش را بیازماید. اعتبار هر تراکنش به وسیله امضای دیجیتالی مربوط به آدرس های ارسال، محافظت میشود و به همه کاربران اجازه میدهد تا بر ارسال بیت کوینها از آدرسهای بیت کوینی خود، کنترل کامل داشته باشند. افزون بر این، هر کسی می تواند تراکنشها را با استفاده از توان محاسباتی سخت افزاری که ویژه این کار است، پردازش کرده و برای این سرویس، بیت کوینهایی را هم به عنوان جایزه بدست آورد. به اینکار اصطلاحاً "استخراج" می گویند
مردم در طول روز بیت کوین ها را از طریق شبکه بیت کوین برای یکدیگر ارسال می کنند، اما تا وقتی که چیزی سوابق تراکنش ها را نگهداری نکند، هیچ کس قادر به انجام تراکنش نخواهد بود. شبکه بیت کوین با جمع آوری تمام تراکنش های انجام شده در یک دوره زمانی معین آن را در یک لیست که بلاک نامیده می شود، ذخیره می کند کار کامپیوتر های استخراج کننده تایید این تراکنش ها است و برای آن پاداش (بیت کوین) دریافت می کنند.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)