سلام

پسر جوان ۲۱ ساله ای هستم که با کلی آرزو درس خواندم و رفتم دانشگاه ، شاید محیط خوبی برای پیشرفت بیشتر و بهترم باشه ، اما وقتی رفتم به عمق فاجعه جامعه پی بردم ، دخترایی که همزمان با چند تا پسرن و همین طور پسرا ، الان وضع دخترا خیلی بدتر از انتظاره ، چیزایی می بینم ازشون که...

تو این مدت کلی افسرده شدم ، تو کل کلاس مون یه من و یکی دیگه هستیم که رابطه نداریم با جنس مخالف مون ، خدایی منم دلم یه آرامش می خواد از جنس مخالف که خود خدا هم گفته آرامشه ، اما دیگه اعتماد ندارم حتی برای ازدواج به دخترا.

نمیگم نعوذ بالله حضرت یوسفم ، نه ... ، اما دیگه این رفتارای دیگران تو کتم نمیره ، میترسم از آیندم و به هیچ کس هم اعتماد ندارم ، اصلا یه حالی دارم که بیانش سخته .گاها دوستان بهم گفتن رابطه داشته باش حتی در حد چت ، بهم گفتن امل و جهان سومی ، خدایی به همه اعتقاداتمم شک کردم اصلا نمی دونم چی درسته چی غلط ، راهم خوبه یا بد نمی دونم .

آینده ازدواجم یکی مثل خودمه یا نه و زیاد تو فکر این چیزهام.


مرتبط :

چطوری میتونیم با بی اعتمادی در ازدواج مقابله کنیم؟

آیا سطح اعتمادتون به جنس مخالف برای ازدواج کم شده ؟

ما پسرها چطور در بحث مهریه به شما دخترها اعتماد کنیم ؟

چند توصیه به دختران در مورد ازدواج و اعتماد به بعضی از مردان

اول تحقیق، بعدش امتحان و در نهایت اعتماد

ما مجردها پاک میمانیم و به خداوند خود اعتماد میکنیم

من از ازدواج می ترسم، چونکه اصلا نمی تونم به کسی اعتماد کنم

میشه به دختری که دوست پسر داره اعتماد کرد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)