سلام

من در امور عبادی خیلی خودم رو جلو دیگران کنترل میکنم ... سعی میکنم هیچی بروز ندم . من حتی نماز هام رو با ابن که الان یه پسر 18 ساله ام هیچ وقت جلوی پدر و مادر و ... هم نیومدم بخونم و همیشه دنبال یه مکان دو نفره برا عبادت بودم یه مکانی که خدا باشه و من ... نفر سوم همیشه غریبه بوده حتی اگه اون نفر سوم مادرم باشه ( حتی تو مسجد هم گاهی خودم رو کنترل میکنم که یه موقع گریه نکنم ...)

من همیشه دوست دارم کلی عبادت کنم... نماز شب بخونم... سجده های طولانی برم... تو رکوع غرق بشم و ... ، اما خیلی وقت ها یکی پیداش میشه و این فضا رو میشکنه ... با این که یه اتاق شخصی دارم ولی همیشه محل رفت و آمد خانواده هم هست... .

نمیدونم چه جوری باید یه فضای امن دو نفره ایجاد کنم و از طرفی خیلی حساس هستم که وسط ارتباطم با خدا و اون جایی که سیم وصل شده یه نفر نیاد.  از طرفی بعدا هم که زن گرفتم بازم نمیخوام حتی زنم هم منو تو حالت عبادت ببینه. بابا من رو محبتم به خدا غیرت دارم و نمیخوام هیچکی تو منو موقع عشق بازی با خدا ببینه.

لطفا یه راهی پیشنهاد کنید که بتونم این خلوت رو امن تر کنم که کسی نیاد و طولانی تر هم بکنم. فقط نگید در اتاق رو قفل کن و ... چون به هر حال وقتی در زدند باید جواب بدم که بدتر میشه اینطوری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)