سلام....

دختریم از شهرهای منطقه ۱ (تهران نه) که در حال حاضر یازدهمیم.... جزو رتبه های شهرمونم و مشاوری که پیش شون میرم گفتن کنکور سال بعد حتما از تهران قبول میشم ولی شریف ، تهران ، امیر کبیر بودنش رو نمیتونن بگن ( رشتم ریاضیه ) ... خانوادم بنا به دلایلی که میگم شرط قبولی فقط از صنعتی شریف رو گذاشتن و در غیر اینصورت باید هر رتبه ای که بیارم دانشگاه شهرمون که تقریبا میشه گفت درجه ۴-۵ هست رو برم :

⬅پدرم شغلشون آزاده و میگن نقل مکان کردن با این وضع اقتصادیه جامعه برای منی که از لحاظ اقتصادی معمولیم و نیمه اول عمرم سپری شده یه ریسک بزرگیه ...

⬅مادرم میگن چون یه برادر کوچکتر از خودم دارم در قبال اون هم مثل من مسئولن و در مقابل نمیتونن با این وضع فساد جامعه برای من اونجا خونه بگیرن یا اجازه بدن تو خوابگاه بمونم... و میگن یا باید خودشون بیان یا دانشگاه شریف قبول شم و از خوابگاه اون دانشگاه که امکاناتش فول و در محوطه دانشگاست و رفت و آمدم به دانشگاه فقط ۵ دقیقه طول میکشه استفاده کنم و اینکه حدالامکان جز موقعی که نتونم کار دیگه ای بکنم نباید پامو از محوطه دانشگاه بیرون بذارم...

❔ سوالای من :

❓ آیا حرفشون منطقیه یا باید سعی کنم طرز فکرشون رو عوض کنم؟

❓ کسانی که تجربه دارن من برای قبولی از اون جا چطور باید درس بخونم با توجه به اینکه این دو سالم خیلی خوب درس خوندم؟

❓مشکلاتی که ازشون میگن مثلا چیا هستن و اینکه در این حد حادن؟

❓اگه تنها برم جز مشکلات جامعه برای خودم از لحاظ جسمی و روحی مشکلی پیش میاد ؟ و اینم بگم من تا جایی که تونستم مستقل عمل کردم و آشپزی و خونه داری و از این قبیل هم کامل بلدم و مشکلی از این لحاظ ندارم.

❓و در آخر اینکه چی چیزهایی میتونن قبولی منو از صنعتی شریف ۱۰۰٪ تضمین کنن ؟

پیشاپیش ممنون از اونایی که لطف میکنن و نظر میذارن ... این مسئله شب و روز فکر منو مشغول کرده ، خواهش میکنم کمکم کنین..

«فان»


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)