سلام... خسته نباشید

من یه مشکلی واسم پیش اومده که کل زندگیم رفته تو شوک.

یه دختره 20 ساله ام ...حدود سه ماهه که با یه آقا پسری آشنا شدم که فاصله شهرشون با من 10 ساعته حدودا و خیلی بهم علاقه پیدا کردیم.

به نظرم پسر خوبی میاد ولی خب این فقط نظر منه که دوسش دارم!! تا همین هفته پیش داشتم به این فکر میکردم که تنها ایرادی که میتونم ازش بگیرم قد اون هستش که فقط 2 یا 3 سانت از من بلند تره ولی هفته پیش که متوجه ناراحتیه زیادش شدم و ازش علت و پرسیدم فهمیدم که سه هفته هست که متوجه شده که بچه دار نمیشه و همه دکترا آب پاکیو ریختن رو دستش

نمیدونم چی شد که وقتی قضیه رو بهم گفت گفتم من تنهات نمیزارم!

الآن واقعا دو دلم همش ترس و عذاب وجدان دارم. نمیدونم زندگی بدون بچه رو چجوری باید تحمل کنم. یعنی اضلا امیدی نیس؟؟

کسی میتونه یکم منو راهنمایی کنه؟؟؟ ممنونم دوستان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)