سلام خسته نباشید

اول از همه بگم که خوشحالم که با سایتتون آشنا شدم واقعا مفیده

من راستش دختری درسخون هستم و از خانواده ای بافرهنگ و هیچ وقت دست از پا خطا نکردم تو زندگیم و کاملا پاکم حتی دست یه پسرم نگرفتم تا حالا.

و انتظار دارم که همسری پاک هم نصیبم بشه اما مشکل من اینجاست که از بس پای حرفای دوستام و آشناهام نشستم که میگن اکثر پسرا خرابن و هفت خطن و از این حرفا از ازدواج خیلی میترسم ، تازه همه بهم میگن همه ی مردا بعد از ازدواج به خانوم شون خیانت میکنن . اینو دیگه کجای دلم بذارم ؟

من یه دختر با روحیه ی بسیار لطیفم که وقتی تو این دوره زمونه بدجنسی بعضی آدما بهم ثابت میشه قلبم خیلی میشکنه و احساس میکنم کاملا تنهام و آدمای خوب نسل شون داره منقرض میشه .

من هیچ وقت ادعا نمیکنم انسان کامل و بی عیبی هستم ولی همیشه تو دلم میدونم هیچوقت کاری نمیکنم دل کسی به خاطر من بشکنه حتی گاه به گاهی بدون هیچ دلیلی به بقیه خوبی میکنم . اینا رو میگم که فقط نسبت به روحیاتم شناخت پیدا کنین نه این که بخوام از خودم تعریفی بکنم قصدم اصلا این نیست.

اگه روزی ازدواج کنم اگه شوهرم پاک باشه حاضرم همه کاری براش بکنم یعنی هدفم از ازدواج اینه که هردومون با هم برای زندگیمون تلاش کنیم و با هم مسیر زندگی رو طی کنیم و لذت ببریم. آدم قانعی هم هستم .

اما وقتی بقیه این حرفا رو بهم میزنن که همه ی مردا مثل همن و آخرش خیانت میکنن میگم پس من کلا قید ازدواج رو بزنم . در عین حال هم نمیتونم چون نیاز عاطفی رو تو خودم حس میکنم .

حالا از شما میخوام به من راجع به آقایون اطلاع بیشتری بدین چون من دخترم و واقعا نمیدونم تو ذهن آقایون چی میگذره  ؟ شما که همجنس هاتون رو بیشتر میشناسین لطفا بگین آیا همه ی آقایون اینجورن ؟ که حتی بعد از ازدواج سراغ زن های دیگه هم میرن ؟ یا فقط عده ای این طورن و اینکه اکثریت هستند یا در اقلیت اند؟

ببخشید طولانی شد منتظر جواب تون هستم.


مرتبط:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)