خانم‌ها مواظب طرز حرف زدنتون باشید تا سوژه جنسی نشید.

مقدمتا پوزش می‌طلبم بابت اینکه بیشتر پست‌هایی راجع به مسائل جنسی می زنم. آخه این گونه مسائل رو نمی‌توان در هر جا مطرح کرد. اینجا با توجه به فضا بهترین جای ممکنه شاید باشه وگرنه بنده تعریف از خود نباشه با توجه با علاقه و مطالعه در زمینه‌های دیگر (اجتماعی، فلسفی) تا حدودی می تونم پست بزنم امّا اون بحث‌ها رو میشه در جاه‌های دیگر هم ارائه داد.

در اینجا می‌خواهم به نکته‌ای ای اشاره کنم که در زندگی روزمره ما زیاد اتفاق می‌افتد ولی بانوان در برابر آن موضع‌های مختلفی می‌گیرند. بعضی بی خیالند و تازه بدشون هم نمیاد این گونه رفتار نمایند. بعضی دیگر ساده دل هستند و از دل بیمار بعضی مردان (نه همه) خبر ندارند نمی دانند در معرض آسیب هستند. پس باید آگاه شوند: 

خانم‌های گرامی زمانی که با مردی سخن می‌گویید حالا اون مرد چه فروشنده یا همکار یا دکتر باشد از فعل‌های خالی (با عرض پوزش بی ادبی نباشه) استفاده نکنید. برای مثال وقتی از مغازه دار می خواهید آب معدنی بخرید نگین " آقا آب می‌خواهم". بلکه بهتره بگین آقا یه بطری آب معدنی می‌خواهم. چون تا وقتی کلمه "معدنی" رو به همراه کلمه آب به کار نبرین ممکنه چندین احتمال پیش بیاد: 

مغازه دار آدم هرزه ای هست و از این کلمه شما استفاده می کنه تا شوخی نامناسب کنه با شما در حضور شما!!!.

یا ممکنه مشتری منحرف دیگر اون جا باشه و همون لحظه متلکی بگه چون ذهن خودش منحرفه فکر می کنه شما هم... (اینها رو خودم دیده ام).

گاهی رو در رو چیزی نمیگه (بیشتر موارد این گونه هست) بلکه پشت سر و برای خنده جنسی بعداً سخنان شما رو نقل کنه برای مردان دیگر و بخندند و بعداً سوژه میشه... بویژه اگر مغازه دار آشنا یا در محله باشه...

مثال دیگر: 

سخنان تان طوری نباشه که معنای جنسی ازش گرفته بشه در حد توانتان. برای مثال وقتی هدیه میدین نگین " من دادم " وگرنه سوژه میشه حتی پیش فامیل نزدیک و دوستان.

طرز ادای کلمه هم مهمه. یعنی اگر کلمه و عبارتی که احتمال برداشت جنسی بیشتره ازش ولی شما با جدیت و قلب پاکی بگین (دور از عشوه و خنده) ان شاء الله خداوند آدم رو حفظ می کنه از سوء برداشت امّا در هر حال حد امکان سعی خودتان رو بکنید تا پرهیز کنید در هر شرایط از به کار بردن افعالی به تنهایی مانند دادن، خوردن، کردن و...

خلاصه فعل هایی که در این زمونه علاوه بر کاربرد در زندگی روزمره رنگ جنسی هم به خود گرفته اند به تنهایی و خالی به کار نبرین بلکه همراه با افعال دیگر و کلمات دیگر به کار ببرین.

ضمناً بعضی جملات هستند اون ها هم در مواقعی و بدون توضیح کافی به تنهایی به کار نبرین که...مثلا بگین من از همه چی خوشم میاد...

البته منظورم این هم نیست که بترسی و فکر کنه همه چیز و همه کلمات همیشه معنی دارند. نخیر، خلاصه اختیاط و توجه و دقت در حرف زدن...

خانم‌ها و آقایون تو را خدا ببخشین و معذرت می‌خواهم تنها هدف اطلاع رسانی از آگهی شما از بعضی مردان (نه همه) سوء استفاده گر هست.

"سعید کرمی"



مرتبط:

بلند خندیدن باعث خراب شدن وجهه ی دختر میشه؟

نظر شما در مورد دخترهای فعال اجتماعی که در شهر معروف شدند

اشتباه می کنم که می خوام ۳ یا ۴ سال بزرگ تر از سنم به نظر برسم؟

مشکل اصلی من اینه که یه دختر اجتماعی نیستم

تعریف شما از دختر سرسنگین، اجتماعی و خوش اخلاق چیه ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

مشکل من اینه که یه دختر غیر اجتماعیم

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

چطوری میشه یه دختر هم با حیا باشه و هم اجتماعی ؟

تعریف شما از دختر اجتماعی چیه ؟

با شوخی کردن های جلف با پسران، تبدیل به دختر اجتماعی نمیشید

خنده ها و شوخی های زیاد دختر مورد علاقم نگرانم کرده

دلیل خنده های دختران به من چیه ؟

دید آقایون نسبت به دختری که همیشه میگه و میخنده چطوره ؟

من یک دختر خنده رو هستم

یه دختر همیشه خنده رو باشه‌ اشکالی داره؟

دید آقایون نسبت به دختری که همیشه میگه و میخنده چطوره؟

دوستانم بهم میگن تو مغروری

نگاه آقایون اطرافم خیلی برام مهم شده

در رابطه با کسانی که حتی یه ذره غریبه هستند مجسمه میشم

خنده ها و شوخی های زیاد دختر مورد علاقم نگرانم کرده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)