در مورد شب اول عروسی و رعایت نکات و اصول آن موارد بسیاری تا بحال بیان شده. ولی موردی که بسیار مهم است مقدمه و صحبت کردن برای این شب مهم است.
در مورد این شب باید مرد و زن از قبل در دوران عقد با هم صحبت کنند و معیارها و نوع برخورد را تا حدودی بدانند. بسیار خوب است که مرد از قبل شروع به ایجاد بستر مناسب برای این امر اقدام کند. اطمینان خاطر دادن به همسر از نکات ضروری است که نباید در انجام آن کوتاهی کرد .
بی ملاحظگی در بر طرف کردن نیازهای زن در دوران عقد ،اهمیت ندادن به خواسته های همسر ، عدم توجه به مسائل عاطفی و تنها به فکر خود بودن همه و همه نوید ایجاد استرس و فشار بیشتر را برای بانو به همراه خواهد داشت  . برای بانو مطالبی پیرامون عادی بودن این موضوع و اطمینان دادن بابت صبور بودن به او ، میتواند او را از لحاظ روانی در بهترین حالت قرار دهد.
صبور باشید و از بانو بخواهید که در مراحل مختلف شما را راهنمایی کند. هیچ گاه سعی نکنید با زور و فشار و بی ملاحظگی کار را به پیش ببرید . در همه ی مراحل در مورد حالت روحی و روانی و آمادگی او سوال کنید و فرمان کار را به او واگذار کنید. در این صورت ملاحظه خواهید کرد که کارها به خوبی و آسانی پیش خواهد رفت.
آماده سازی فضای اتاق بر عهده ی هر دو طرف است خیلی خوب است که مرد و زن از چند روز قبل چندین نوبت با هم در مورد اتاق و چیدمان و نوع فضا صحبت کنند و بهترین فضا را طراحی کنند. به کار بردن رنگ های آرامش بخش برای این شب خاص و چیدمان اتاق به گونه ای که بهترین حس را به
بانو منتقل کند در اولویت قرار دارد.

مرتبط:

چرا خانوم ها رو از شب زفاف میترسونید؟

بایدهای رابطه‌ زناشویی، احکام شب زفاف و ...

در مورد رسم دستمال خونی شب زفاف

احساس ترس و خجالت از شب زفاف

حضور شخص سوم در شب زفاف!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)